Soft Review> Sr_CRM
Наше деловое партнерство www.banwar.org
Дана технологія спрямована на організацію найбільш ефективної роботи менеджерів банку з клієнтами, як існуючими, так і перспективними. CRM комплекс дозволяє отримувати повну інформацію, в реальному режимі часу, за всіма основними показниками діяльності клієнта. При цьому репозитарій (довідник) показників CRM є налаштованим і дозволяє технологам банку поповнювати і модифікувати перелік існуючих показників самостійно. Реалізовано також додатковий механізм зберігання прорахованих показників за закритий період фінансової календаря банку, з довільним інтервалом часу зберігання, від одного дня і вище, а також розрахунком і проставлянням балів (оцінка клієнтської бази виходячи з міркувань ресурсності, прибутковості та інших показників). Існує ще один режим роботи з CRM звітами, де вони згруповані по всім контрагентам і рахунках банку. Даний режим працює в режимі реального часу.
Режими роботи з CRM:
- Ведення і перегляд загальних параметрів по поточних і перспективних контрагентам
- Налаштування довільних типів контрагентів;
- Перегляд операційної хвилини по контрагенту, по залишках і оборотах за довільний період;
- Ведення представників контрагентів;
- Налагодження та ведення довільних додаткових параметрів по контрагентам;
- Перегляд інформації по рахунках контрагента;
- Перегляд контрактів по депозитах, кредитах та тарифами контрагента;
- Прив'язка контрагентів між собою;
- Режим роботи з веденням планувальника і контролем виконання між менеджерами банку і клієнтами банку
- Налаштування параметрів планувальника;
- Ведення планувальника;
- Контроль виконання;
- Налаштування служби повідомлень на дату планувальника;
- Можливість відбору контрагентів по необхідному події на дату;
- Розсилка повідомлень для клієнтів по Internet і SMS;
- Режим розрахунку і перегляду показників CRM в реальному режимі часу по контрагентам банку
- Режим динамічного розрахунку і перегляду CRM показників за довільний діапазон часу без зберігання в реальному режимі часу;
- Можливість розрахунку та перегляду групи зазначених CRM показників, по групі зазначених користувачів;
- Перегляд розрахованих CRM показників за довільний період і інтервал часу по контрагентам банку (градація клієнтів)
- Попередній розрахунок CRM показників за вказаними контрагентам, за довільний період, і довільний інтервал;
- Перегляд розрахованих показників з довільної сортуванням, можливістю друку і виведення в Excel (побудова графіків);
- Групові CRM- звіти.
- Побудова аналітичних звітів по налаштуванню груп в плані рахунків;
- Формування загальних CRM звітів (попередньо налаштованих) по банку в цілому, в реальному режимі часу.