Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

Soft Review> Sr_CRM

Наше деловое партнерство www.banwar.org

Дана технологія спрямована на організацію найбільш ефективної роботи менеджерів банку з клієнтами, як існуючими, так і перспективними. CRM комплекс дозволяє отримувати повну інформацію, в реальному режимі часу, за всіма основними показниками діяльності клієнта. При цьому репозитарій (довідник) показників CRM є налаштованим і дозволяє технологам банку поповнювати і модифікувати перелік існуючих показників самостійно. Реалізовано також додатковий механізм зберігання прорахованих показників за закритий період фінансової календаря банку, з довільним інтервалом часу зберігання, від одного дня і вище, а також розрахунком і проставлянням балів (оцінка клієнтської бази виходячи з міркувань ресурсності, прибутковості та інших показників). Існує ще один режим роботи з CRM звітами, де вони згруповані по всім контрагентам і рахунках банку. Даний режим працює в режимі реального часу.

Даний режим працює в режимі реального часу

Режими роботи з CRM:

  1. Ведення і перегляд загальних параметрів по поточних і перспективних контрагентам
    • Налаштування довільних типів контрагентів;
    • Перегляд операційної хвилини по контрагенту, по залишках і оборотах за довільний період;
    • Ведення представників контрагентів;
    • Налагодження та ведення довільних додаткових параметрів по контрагентам;
    • Перегляд інформації по рахунках контрагента;
    • Перегляд контрактів по депозитах, кредитах та тарифами контрагента;
    • Прив'язка контрагентів між собою;
  2. Режим роботи з веденням планувальника і контролем виконання між менеджерами банку і клієнтами банку
    • Налаштування параметрів планувальника;
    • Ведення планувальника;
    • Контроль виконання;
    • Налаштування служби повідомлень на дату планувальника;
    • Можливість відбору контрагентів по необхідному події на дату;
    • Розсилка повідомлень для клієнтів по Internet і SMS;
  3. Режим розрахунку і перегляду показників CRM в реальному режимі часу по контрагентам банку
    • Режим динамічного розрахунку і перегляду CRM показників за довільний діапазон часу без зберігання в реальному режимі часу;
    • Можливість розрахунку та перегляду групи зазначених CRM показників, по групі зазначених користувачів;
  4. Перегляд розрахованих CRM показників за довільний період і інтервал часу по контрагентам банку (градація клієнтів)
    • Попередній розрахунок CRM показників за вказаними контрагентам, за довільний період, і довільний інтервал;
    • Перегляд розрахованих показників з довільної сортуванням, можливістю друку і виведення в Excel (побудова графіків);
  5. Групові CRM- звіти.
    • Побудова аналітичних звітів по налаштуванню груп в плані рахунків;
    • Формування загальних CRM звітів (попередньо налаштованих) по банку в цілому, в реальному режимі часу.