Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

«Ростелеком» не хоче бути «трубою», по якій хтось пропускає інтернет »

Наше деловое партнерство www.banwar.org

28.12.2018

Директор філії в РТ ПАТ «Ростелеком» про ребрендинг, «президентському» як відеоконференцій і найбільших DDoS-атаках

«Ми не йдемо в цифрову економіку, ми в ній живемо. І проникнення йде у вигляді сервісів: наприклад, на ринку B2B ми одні з перших почали збирати біометричні дані і уклали договори з декількома великими банками », - підкреслив директор філії ПАТ« Ростелеком »в РТ Андрій Юдов. Про те, як «Ростелеком» завойовує увагу підприємницького співтовариства, унікальному додатку Wink і власної освітньої онлайн-платформі Юдов розповів в інтерв'ю нашому виданню.

Андрій Юдов - директор філії в РТ ПАТ «Ростелеком» Фото: Ірина Єрохіна Андрій Юдов - директор філії в РТ ПАТ «Ростелеком» Фото: Ірина Єрохіна

«Безпілотники, ДО ЯКОГО ВСІ ПРАГНУТЬ, НЕ ПОЇДЕ БЕЗ 5

- Андрій Валерійович, що минає, був для "Ростелекома" багатий на події: ребрендинг, рекорд компанії за кількістю точок Wi- Fi для бізнесу. Які головні підсумки 2018 роки?

- Мабуть, головний підсумок полягає в тому, що компанія впевнено і органічно розвивається, пропонуючи нові сервіси, можливості і рішення для клієнта. Це важливо, оскільки ми працюємо на дуже конкурентному ринку. Наші зусилля ринок бачить і реагує - 2018 рік ми закінчили з показниками краще, ніж попередній. Отже, та квота довіри, яка є до Татарстану, правильно реалізована.

Рік, що минає був багатий на великі події, в яких ми брали найактивнішу участь: чемпіонат світу з футболу - 2018, запуск 5G в Іннополісе, а також ми були виконавцями відеоспостереження на виборах і ЄДІ.

До слова, наш майданчик 5G в IТ-столиці Росії особисто інспектував президент Татарстану. Ми наочно показали, в чому принципова відмінність 4G і 5G, оскільки для багатьох незрозуміла різниця відповіді мережі на запит із затримкою в 50 мілісекунд або 1 мілісекунду. Простіше кажучи, безпілотник, до якого всі прагнуть, не поїде без 5G.

Приємним завершенням року можна вважати призові місця команди «Ростелекома» на галузевому чемпіонаті по стандартам WorldSkills в сфері інформаційних технологій DigitalSkills.

Мінніханов зіграв у віртуальний футбол з використанням мережі п'ятого покоління Фото:   president Мінніханов зіграв у віртуальний футбол з використанням мережі п'ятого покоління Фото: president.tatarstan.ru

- Один з нових сервісів в році, що минає - додаток Wink. У чому його особливість?

- Сервіс Wink - це новий ОТТ сервіс від «Ростелекома», який дозволяє дивитися фільми, серіали і сотні телеканалів на будь-яких пристроях: комп'ютерах, ноутбуках, планшетах, смартфонах і Smart TV. Завдяки синхронізації абонент може поставити на паузу фільм або програму, яку він дивився в сервісі Wink на телевізорі або на іншому пристрої в одній кімнаті і продовжити перегляд з того ж моменту, але вже в іншому місці і на будь-якому іншому пристрої, на якому також встановлено додаток Wink.

Вибір на користь нашого нового телебачення очевидний: багато інтерактивних функцій, які реально зручні. Ви можете поставити на паузу програму, перемотати на потрібний момент, записати трансляцію. Для любителів спорту це просто незамінна річ. Я, наприклад, дуже люблю снукер, але його показують тільки вночі, тому записую трансляції та дивлюся, коли з'являється час. Дуже зручно.

«МИ НЕ ЙДЕМО В ЦИФРОВУ ЕКОНОМІКУ, МИ ЖИВЕМО В НІЙ»

- Також восени ваша компанія запустила проект «Ростелеком Ліцей». У чому його завдання?

- Основне завдання - зробити додаткове шкільну освіту якісним, безпечним і доступним. На платформі представлений спеціально відібраний контент. «Ростелеком», як то кажуть, поганого не порадить. Персональний куратор допоможе вибрати програму розвитку дитини і відповість на будь-які запитання батьків. В особистому кабінеті сервісу можна відстежувати розклад занять і успішність учня.

Надано ПАТ «Ростелеком» (щоб збільшити, натисніть) Надано ПАТ «Ростелеком» (щоб збільшити, натисніть)

До речі, моя 16-річна дочка відмовилася від репетитора на користь освіти в інтернеті, тому що їй так зручніше. І в цьому немає нічого дивного, адже нове покоління звикло отримувати інформацію віддалено, з гаджетів.

- Ребрендинг "Ростелекома" - теж крок назустріч новому поколінню?

- Безумовно, новий дизайн повинен залучати нову аудиторію, а й при цьому його завдання - зберегти стару. Кольори нашого бренду стали яскравіше, так зручніше при роботі зі смартфона, буква Р тепер у вигляді веб-закладки. «Ростелеком» не хоче бути «трубкою», по якій хтось пропускає інтернет. Ми сервісна компанія, яка ставить перед собою завдання - стати флагманом цифрових проводових послуг.

Зазначу, ми не йдемо в цифрову економіку, ми вже живемо в ній. І проникнення йде у вигляді сервісів. Погодьтеся, мало хто сьогодні записується до лікаря в реєстратурі поліклініки або платить штрафи в ГИБДД. Один з найпопулярніших ресурсів для жителів Татарстану - сайт держпослуг. Це величезна і потужна система, де постійно з'являються нові сервіси. І вся це цифровизация відбувається в тому числі завдяки «Ростелекому», на чиїх потужностях все це працює.

- А як ви вважаєте, скільки ще буде жити телефонія?

- Я думаю, що вона нас усіх переживе. Провідна зв'язок буде існувати до тих пір, поки ми не зможемо читати думки один одного. А в найближчій перспективі зіткнемося з тим, як звичні нам пристрої запрацюють по-новому.

- Що ви маєте на увазі?

- Біометрія зробить крок в системи автоматичного контролю доступу, і зовсім скоро домофон вас буде пускати не тому що у вас є магнітний ключ, а тому що він вас дізнався. До речі, якщо говорити про житло - ми дуже активно заходимо в ринок новобудов і пропонуємо забудовникам і керуючим компаніям систему розумного обліку: камери, домофони, прилади обліку, які самі відправляють свідчення. Це реальна економія для мешканців і керуючої компанії. Причому є маса варіантів виконання.

До речі, біометрії ми одні з перших запропонували ринку: в Татарстані у нас вже укладені реальні контракти з деякими великими банками. Збір біометричних даних вже почався, і це дозволить клієнтам в майбутньому скористатися банківським сервісом де завгодно, не відвідуючи офіс. Ми і наші партнери бачимо в цьому просування кредитних послуг.

Будучи великою компанією, ми працюємо з усіма сегментами: B2С, B2B, держсектор. І в кожному з них ми надаємо передові рішення. Одне з них - Big Data. Я б сказав, що це нова валюта, яка буде дорого коштувати, коли ми навчимося чітко її сепарувати. Подібні дані здатні вплинути на інфраструктуру міста: змінити мережу автобусних перевезень, спираючись на дані по найбільшому територіальному скупченню людей. Також Big Data допоможе зрозуміти, які потреби з'являються у людини, як тільки він залишає офіс, банк, роблячи запити через Всесвітню павутину. Все це дуже корисна інформація, яку треба навчитися збирати, обробляти і на її основі пропонувати зручні сервіси.

- Ви одна з небагатьох телекомунікаційних компаній, яка щільно працює з державним сектором. У чому особливість замовлень від уряду?

- Державний сектор досить консервативний, але вкрай вимогливий до виконання завдань. Більш того, у них дуже жорстка система перевірки. Ми неодноразово реалізовували великі проекти для уряду, і найголовніше досягнення в тому, що кожна з поставлених завдань була реалізована якісно і у встановлені терміни. Це говорить про те, що ми вміємо працювати з державною системою, де чимало особливостей. Часом нам надходять нетривіальні замовлення: створення закритої мережі, розробка системи електронного документа обороту. Все це дозволяє держсектору працювати на «цифрі». І якщо раніше для звіту чолі села потрібно було гнати машину в місто, то зараз досить вийти на відеоконференцію. Це економія часу і бюджетних коштів.

- А відеоконференції першої особи держави теж при вашій підтримці відбуваються?

- Ми традиційно є партнерами прямих ліній Володимира Путіна. Тому, коли ви бачите прямі підключення зі всіх куточків країни, - це наша робота. Ми називаємо це «президентське якість».

Фото: Ірина Єрохіна Фото: Ірина Єрохіна

«РОСТЕЛЕКОМ» - ТОЙ САМИЙ МИСТЕР, ЯКІ ВИРІШУЄ ПРОБЛЕМИ, А НЕ СТВОРЮЄ НОВІ »

- У році, що минає ви надавали інтернет для суперфіналу турніру World Of Tanks в Казані. Вас вибрали з-за «президентського якості»?

- Це одна з причин. Але є й інші: підтримка кіберспорту - позиція нашої компанії. Ми хочемо, щоб усім, кому цікаво грати в інтернеті, були з нами. У нас є магістральний ресурс, тому ми можемо запропонувати геймерам саме той сервіс, який їм потрібен - високі швидкості і мінімальний відгук.

Більш того, ми в партнерстві з розробниками популярних ігор надаємо користувачам різні переваги, такі як, наприклад, унікальні танк і преміум-аккаунт в грі World Of Tanks.

Підтримка цих заходів на загальноукраїнському рівні чітко вписується в нашу стратегію розвитку.

Надано ПАТ «Ростелеком» Надано ПАТ «Ростелеком»

- Наскільки відомо, ваша компанія веде переговори про підключення до Data-центрам великих промислових підприємств. Наскільки охоче на подібні пропозиції погоджуються виробничники?

- Підключення до наших центрів зберігання і обробки даних (ЦОД) вигідно для підприємств, оскільки їм не потрібно витрачати колосальні кошти на закупівлю потужностей для зберігання інформації. Вже є успішно реалізовані кейси в Татарстані. Причому деякі компанії тримають на наших потужностях свої обчислювальні ресурси.

Не секрет, що КАМАЗ шукає партнерів для будівництва Цода. Ми активно ведемо переговори. Є й інші великі замовники, в тому числі з оборонного комплексу, які шукають підрядників на подібні проекти. Ми готові і, найголовніше, компетентні вирішувати подібні питання, тому портфель таких клієнтів зростає.

- Чи проявляють комерційні компанії інтерес до подібних проектів?

- Звичайно. Причому у нас є програма, за якою ми можемо побудувати для підприємства всю IT-інфраструктуру під ключ на свої гроші, виступивши в якості інвестора, а клієнт отримає все це як сервіс з абонентською платою. Таким чином, підприємству немає необхідності одноразово вкладати значні кошти в купівлю дорогого устаткування.

Не варто забувати про наш «Віртуальному ЦОДі» - сервісі надання в оренду обчислювальних потужностей, систем зберігання даних і резервного копіювання, розміщених на хмарної платформі. Національна хмарна платформа має найвищий клас безпеки, що дозволяє здійснювати зберігання персональних даних, що підтверджується відповідними сертифікатами. При цьому у «Ростелекома» сформовано ціле кільце Цодов для максимальної надійності безперебійної роботи.

- У цьому році «Ростелеком» придбав Solar Security - компанію в області інформаційної безпеки. Чи можна сказати, що тепер ваші клієнти максимально захищені?

- Так, після покупки цього унікального активу послуги із захисту інформації від "Ростелекома" знаходяться на лідируючих позиціях, оскільки Solar Security мала світове визнання. Я вам більше скажу: тепер не знаю жодної компанії, яка могла б надати такий же пакет із захисту даних в кожному регіоні РФ, як «Ростелеком».

Причому ми пропонуємо все, від навчання персоналу і його перевірки: можемо влаштувати пробні DDoS-атаки з їх подальшим аналізом до оцінки дій персоналу в момент атак.

Захист від DDoS-атак зараз користується особливою популярністю у комерційного сектора. У разі атаки ми фільтруємо весь трафік в систему нашого клієнта, відсікаємо «небезпечні» підключення. У наших силах заблокувати атаки до 5-6 террабіт в секунду, це значно перевищує потужності найбільших атак в світовій практиці.

Буквально в листопаді «Ростелеком» зафіксував і успішно нейтралізував DDoS-атаку потужністю 450 Гбіт / с, спрямовану на телеком-оператора Dtel.RU. За даними системи глобального моніторингу Atlas компанії Arbor Networks за 2017 рік, частка атак подібної потужності не дотягувала до 0,001 відсотка! В середньому атака потужністю більше 30-50 Гбіт / c вже є серйозним випробуванням.

При цьому говорити про самостійну захисту від подібних атак не доводиться - це практично неможливо реалізувати без втрати легітимного трафіку кінцевих користувачів захищається ресурсу. Ми ж відбили всі атаки і врятували інформацію. І я вважаю, що так і повинно бути. Клієнт не повинен думати або переживати, що хтось намагається зіпсувати йому життя. «Ростелеком» - той містер, який вирішує проблеми, а не створює нові.

На правах реклами

Які головні підсумки 2018 роки?
У чому його особливість?
У чому його завдання?
Ребрендинг "Ростелекома" - теж крок назустріч новому поколінню?
А як ви вважаєте, скільки ще буде жити телефонія?
Що ви маєте на увазі?
У чому особливість замовлень від уряду?
А відеоконференції першої особи держави теж при вашій підтримці відбуваються?
Вас вибрали з-за «президентського якості»?
Наскільки охоче на подібні пропозиції погоджуються виробничники?