Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

Автоматизація виробництва *

  1. Перспективи для комерційних друкарень Частина 1. JDF і автоматизація виробництва
  2. Майбутнє тут і зараз
  3. модель JDF
  4. Як функціонує квиток завдань JDF
  5. В процесі виробництва
  6. Процеси і ресурси JDF
  7. Приклад з процесом цифрового друку
  8. Приклад з процесом брошурування
  9. перспективи JDF
  10. хитросплетіння вузлів
  11. CTP4 і JDF в питаннях і відповідях
  12. про XML
  13. На поточному етапі індустрії життєво необхідна автоматизація
  14. Ринковий простір з гіперконкуренції
  15. ускладнюється виробництво
  16. модернізація галузі
  17. Зміни на краще

Перспективи для комерційних друкарень

Частина 1. JDF і автоматизація виробництва

Концепції, що лежать в основі наскрізної автоматизації

Наше деловое партнерство www.banwar.org

Пам'ятаєте старий девіз Sun Microsystem «The Network is the Computer» ( «Мережа - це комп'ютер»)? Суть його зводилася до того, що будь-яка комп'ютерна мережа функціонує як одна гігантська обчислювальна система. У міру вдосконалення глобальної і локальних мереж стало очевидним перевага об'єднання всіх пристроїв (і не тільки комп'ютерів) в одну мережу. Коли все виробниче обладнання стає частиною мережі, пристрої діють як єдиний механізм: на вході - ресурси, на виході - готовий продукт. В поліграфічної індустрії «мережу - це виробничий процес».

Що, якби за допомогою мережі ви могли:

  • передавати потоки даних;
  • оптимізувати обмін інформацією між відділом продажів і виробництвом;
  • отримувати точні дані про поточний замовленні, задіяному обладнанні і терміни;
  • підвищити продуктивність;
  • забезпечити тісну інтеграцію відділу приймання замовлень і бухгалтерії з виробничими підрозділами?

Майбутнє тут і зараз

Куди важливіше, що мережа буде сприяти підвищенню прибутків за рахунок скорочення витрат. І чекати особливо не доведеться - обладнання з підтримкою JDF допоможе втілити проект в життя прямо зараз. Формат опису завдань (Job Definition Format, JDF) стане наступним кроком до автоматизації технологічного процесу на виробництві. JDF увібрав в себе весь досвід в області автоматизації, накопичений поліграфічної індустрією за роки роботи з форматами Portable Job Ticket Format (PJTF) і CIP3 Print Production Format (PPF). Цей стандарт веде поліграфію від тупикових варіантів зі спеціалізованими мовами управління окремих виробників до відкритого стандартизированному мови, який планує підтримувати вся поліграфічна галузь. Новий формат має на увазі обмін інформацією між JDF-сумісним обладнанням. Контролює техпроцес ПО впорається із завданням набагато краще людини і оптимізує роботу пристроїв.

Стандарт JDF вже прийняли багато виробників. В Протягом 2004 р з'явиться маса рішень з підтримкою JDF (основні представлені на Drupa), а в наступні кілька років практично все друкарське обладнання стане JDF-сумісним.

Але немає необхідності відразу шукати відповіді на запитання повної автоматизації. Для початку автоматизуйте частина виробництва і продовжуйте процес поетапно. Зверніть увагу, що ПО в кожному підтримує JDF пристрої не підтримує повну специфікацію JDF - лише її актуальні фрагменти. Зокрема, в брошурувальнику реалізована невелика частина специфікації, що описує брошурування, плюс ще один фрагмент, що відноситься до загального JDF-процесу. Швидше за все, загальні програми, обслуговуючі JDF-процеси, будуть створюватися і використовуватися багатьма пристроями.

Оскільки специфікація забезпечує взаємодію JDF-сумісних пристроїв різних виробників з метою автоматизації техпроцесу, вона призначена в основному для системних розробників та інтеграторів. Вам не доведеться вникати в тонкощі JDF, щоб працювати зі специфікацією. Проте, розуміння деяких ключових концепцій допоможе оптимально підібрати нове обладнання. Незалежно від того, один у вас постачальник або сто, потрібно розуміти, яким чином інтегрувати новий пристрій в технологічну лінію.

модель JDF

Коли ми говоримо про JDF-моделі автоматизації поліграфічного виробництва, під загальним терміном на увазі кілька понять: друкований замовлення, квиток завдань JDF, техпроцес JDF, АСУП (Management Information System, MIS), формат повідомлень про завдання (Job Messaging Format, JMF) і опис можливостей пристрою. Розглянемо їх докладніше.

Друкований замовлення. Взаємопов'язаний техпроцес починається з отримання замовлення від клієнта і завершується випуском готової друкованої продукції.

Квиток завдань JDF. Сукупність інформації, яка передається разом із замовленням на протязі його життєвого циклу. На відміну від формату переносяться квитків завдань PJTF, це більше, ніж простий список інструкцій з виготовлення друкованої продукції, і, скоріше, нагадує рецепт, на який приклеєні кілька листочків з коментарями кухаря. По суті, це дані по замовленню і подій, т. Е. Історія друкованої роботи від початку до кінця. Інформація для замовлення - в т. Ч. І запитані клієнтом умови і вартість друку. Події включають докладний перерахування споживаних або одержуваних ресурсів, час початку і кінця кожного процесу, дані про підсумковий їхньому фінансовому стані і помилках.

Квиток завдань описує процеси, які знадобляться для отримання необхідної друкованої продукції. Кожен (наприклад, традиційна друк) представлений у вигляді вхідних і вихідних даних, т. Н. «Ресурсів».

До них відносять фізичні матеріали (фарби або пластини) і параметри (наприклад, тип скріплення скобами). Результати одного процесу зазвичай стають вхідними ресурсами іншого. Зокрема, вихідний ресурс цифрового друку (видрукувані сторінки) стає вхідним ресурсом для етапу брошюровки.

Процеси нагадують будівельні блоки різної форми, а техпроцес порівняємо з об'єднанням в одне ціле декількох сумісних за формою блоків.

Квиток завдань JDF складається з одного або декількох JDF-вузлів, де кожен описує один або кілька процесів. JDF-вузол включає умовні позначення процесу (DigitalPrinting - «Цифровий друк», Stitching - «Брошурування» і т. Д.) І ресурсів (Media - «Матеріал», StitchingParams - «Параметри брошурування» і т. Д.), Які будуть потрібні для виконання даного етапу замовлення. Ресурси представлені групою іменних атрибутів (Weight - «Маса» або StapleShape - «Форма скоби») і значень ( «80» або Butted - «Встик»). На врізки з с. 56 «Хитросплетення вузлів» ви знайдете інформацію по всіх чотирьох типів вузлів. Зверніть увагу, що складаються з декількох слів назви процесів (наприклад, «Цифровий друк» і «Параметри брошурування») в форматі JDF пишуться разом. Перша літера кожного з слів стає прописаний, деякі слова скорочуються.

Техпроцес JDF. Складається з п'яти компонентів: машина, пристрій, контролер, АСУП і агент.

  1. Авто. Устаткування, яке в поліграфічному виробництві виконує фізичні операції, зокрема, брошюровщик або друкарська машина.
  2. Пристрій. JDF-сумісний компонент з ПО, який чи приєднаної машині команду на виконання операції, зазначеної в JDF-вузлі квитка завдань. Може контролювати машину по виділеному електронним каналом, вбудовуватися в обладнання або розташовуватися окремо. У старих моделях з комп'ютерного терміналу повідомляє оператору, як саме управляти приєднаної машиною.
  3. Контролер. Устаткування з підтримкою JDF, котра управляє машинами та іншими контролерами.
  4. АСУП, автоматизована система управління виробництвом. Центр управління техпроцесом при виконанні друкованого замовлення. У комерційних друкарнях під поняттям "АСУП" зазвичай мають на увазі систему, через яку підтримується база даних замовників, первинна бухгалтерія та облік, виставляються рахунки, виконуються інші подібні функції. В контексті технологічного процесу JDF, АСУП - система, що управляє техпроцесом і виробництвом, яка в ряді випадків приймає на себе і звичні завдання. Орієнтуючись на квиток завдань JDF, за допомогою контролерів АСУП розсилає JDF-вузли на конкретні пристрої. Кожен пристрій виконує процес, описаний в JDF-вузлі.
  5. Агент. ПО, що створює або редагує квиток завдань JDF або його частину. З технічної точки зору, агент може знаходитися в одному корпусі з пристроєм, контролером або бути компонентом АСУП.

Формат повідомлень завдань (Job Messaging Format, JMF). Мова відправки та отримання повідомлень. JMF може використовуватися АСУП (або іншими пристроями) для їх опитування або доставки інструкцій по обробці. Саме за допомогою JMF АСУП контролює техпроцес: система направляє на пристрій JMF-повідомлення з командою виконати JDF-вузол або з описом статусу / можливостей пристрою або контролера. Є кілька шляхів відправки повідомлень в форматі JMF: протокол Hyper Text Transfer Protocol (HTTP), той самий, що використовують web-браузери, або через гарячу папку. Схоже, що практично все обладнання, що випускається буде використовувати для відправки повідомлень протокол HTTP.

Опис можливостей пристрою. Те, як машина в цифровому вигляді позначає можливості обладнання (для брошурувальника це тип скріплення). На рис. 1 з специфікації JDF вказані 5 типів скріплення - значення атрибута StapleShape ( «Форма скоби») ресурсу StitchingParams ( «Параметри брошурування»). А якщо даний тип обладнання підтримує в повному обсязі значення? Якщо у брошурувальника тільки два типи скріплення, він не зможе коректно виконати JDF-вузол, для якого потрібно опукла скоба (crown). Запитуючи пристрій, агент створює коректний JDF-вузол.

Як функціонує квиток завдань JDF

На першому етапі життєвого циклу ПО-агент (як правило, це АСУП), створює квиток завдань JDF. Спочатку він може включати тільки інформацію про замовника і його вимоги без деталізованої інформації про процеси, необхідних для отримання друкованої продукції. Побажання замовника (наприклад, «білий папір щільністю 70-90 г / м?») Кодуються як ресурс MediaIntent ( «Матеріал наміри») з атрибутом Weight ( «Щільність»), забезпеченим відповідними числовими значеннями. У процесі підготовки замовлення ПО-агент автономно або за участю оператора додає до квитка завдань детальну інформацію про техпроцессе у вигляді декількох JDF-вузлів (по одному на кожен пристрій в технологічному ланцюжку) і, при необхідності, кількох группирующих вузлів. Орієнтований на конкретний пристрій вузол описує окрему виконувану операцію і ресурси (вхідні та вихідні). Атрибути, в свою чергу, включають докладну інформацію по кожному ресурсу.

В процесі виробництва

На виробничому етапі АСУП контролює процес проходження друкованого замовлення, одночасно обробляючи безліч квитків завдань. Система визначає, коли саме приступати до виконання вузлів в квитку завдань і який пристрій візьме даний вузол на себе. Потім, у відповідний час, АСУП розсилає JDF-вузли про пристрої, наприклад, через ланцюг контролерів. Пристрій обробляє JDF-вузол, в результаті чого приєднаний до нього машина виконує вказану дію. (Зауважте, що АСУП може пересилати квиток завдань цілком, але пристрій обробляє тільки JDF-вузол, до нього відноситься.)

При виконанні JDF-вузла пристрій додає події до контрольного елементу AuditPool даного вузла. Інформація в AuditPool служить для контролю за виконанням друкованого замовлення, збору даних для рахунку, аналізу вартості і якості виконання замовлення, пошуку помилок. Пристрій повідомляє АСУП про доступні вихідних ресурсах: при готовності їх статус змінюється на «Доступний». АСУП не зможе виконати JDF-вузол, поки для нього не будуть доступні всі вхідні ресурси.

Процеси і ресурси JDF

Специфікація JDF описує близько ста процесів, а також їх вхідні і вихідні ресурси. 31 відноситься до додрукарської підготовці (зокрема, ImageSetting - «Висновок форм»), 3 - до друку (ConventionalPrinting - «Традиційна друк»), 47 - до післядрукарської обробці (Cutting - «Обрізка»), 11 - до загальних операцій (Approval - «Затвердження»). Специфікація включає більше 190 окремих ресурсів і їх атрибути. Всі діляться на три категорії: фізичні ресурси, наміри і параметри.

Фізичні ресурси - фізичні об'єкти (Media - «Матеріал», ExposedMedia - «Експонований матеріал», Component - «Компонент» і т. Д.).

Ресурс наміри несе інформацію про намір, наприклад, MediaIntent - «Матеріал наміри».

Ресурси-параметри містять деякі дані. Назви таких ресурсів завжди закінчуються Params - «Параметри» (DigitalPrintingParams - «Параметри цифрового друку», StitchingParams - «Параметри брошурування» і т. П.).

Розглянемо все вищеописане на прикладі двох нових технологічних процесів.

Приклад з процесом цифрового друку

Процес DigitalPrinting увазі роздруківку документа на лазерному принтері і задіє кілька ресурсів ( Мал. 2 ). Одним з вхідних є Media ( «Матеріал») - в даному випадку незапечатаний папір з описом атрибутів, наприклад, Weight = 80 ( «Пло-тність = 80»). Ще один вхідний ресурс - DigitalPrintingParams ( «Параметри цифрового друку») - несе інформацію про параметри і їх атрибути (OutputBin = Top - «Вихідний лоток = Верхній»). Вихідний ресурс Component ( «Компонент») створюється запечатуванням стопи паперу. Для запуску необхідна наявність двох вхідних ресурсів, або, на мові JDF, Status = Available ( «Статус = Доступно»). Після закінчення процесу стає доступним вихідний ресурс Component.

Приклад з процесом брошурування

Процес «Брошурування» має на увазі скріплення скобами запечатаній паперу, отриманої в результаті процесу Digi-talPrinting. Один вхідний ресурс, Component, описує блок паперу, отриманої на етапі DigitalPrinting. Другий, StitchingParams ( «Параметри брошурування»), за допомогою атрибутів повідомляє параметри процесу StapleShape = Butted ( «Форма скоби = Встик» і т. Д.). Після закінчення процесу на виході маємо ресурс Component - скріплений блок паперу.

перспективи JDF

Яким стане наступний етап для мережевих технологій? Можливо, їх розвиток повторить шлях електромереж. Понад століття тому люди відстоювали різні погляди на базові поняття електричних ланцюгів. Томас Едісон був упевнений, що необхідно використання постійного струму, а Вестінгауз ратував за змінний струм. Він і переміг - все дебати давно припинені. Електрика стало стимулом для безлічі відкриттів, які в значній мірі змінили обличчя світу.

Точно так же, крок за кроком, протягом 35-ти років вибудовувалася інфраструктура мереж і обміну даними. Зараз світ починає використовувати мережі для автоматизації промислових процесів. Для поліграфічної індустрії шлях до автоматизації лежить через JDF. У міру того, як буде накопичуватися досвід, стандарт послужить основою для подальшого розвитку.

Зростає значення мережевого обміну даними. З плином часу обладнання буде виконувати все більш складні завдання, а роль операторів поступово зведеться до мінімуму. Як і 100 років тому, коли ніхто не уявляв, наскільки електрику змінить наше життя, ми можемо лише здогадуватися про застосування мережевих технологій через 20 років, не кажучи вже про столітті.

Про автора: Роберт Херріот ( [email protected] ), Президент Global Workflow Solutions, більше 15 років працює над ПО для поліграфії.

* Журнал «Американський друкар», березень 2004. © American Printer, a PRIMEDIA publication. All rights reserved.

хитросплетіння вузлів

Квиток завдань JDF складається із сукупності JDF-вузлів, у кожного з яких власні ресурси. JDF-вузли бувають чотирьох типів:

  1. Вузол наміри. Містить вимоги замовника з ресурсами намірів (наприклад, MediaIntent). Використовувані в процесі виробництва вузли наміри включають JDF-вузли з описом процесу, які і втілюють намір. Так, вузол наміри може включати вузол процесу DigitalPrinting ( "Цифровий друк").
  2. Вузол процесу. Описує окремий процес, що виконується машиною. Одна буде виконувати тільки вузол процесу DigitalPrinting, інша - вузол процесу Stitching ( "Брошурування").
  3. Комбінований вузол процесу. Описує кілька процесів для одного пристрою. Якщо комбінований вузол включає два процеси - DigitalPrinting і Stitching, - АСУП відправить вузол на пристрій, що сполучає обидва. А воно дасть команду лазерного принтера роздрукувати документ і зшити його скобами.
  4. Груповий вузол процесу. Об'єднує кілька процесів. Це може бути група з одного або декількох вузлів процесу, комбінованих або навіть інших групових вузлів. Якщо груповий вузол містить вузли процесу DigitalPrinting і Stitching, АСУП відправить перший на пристрій цифрового друку, але без брошюровки. Тоді пристрій дасть команду лазерного принтера на друк документа. Після закінчення процесу стане доступний вихідний ресурс Component ( "Компонент", або "роздруковані сторінки", як ми зазвичай висловлюємося). Потім АСУП отошлёт процес Stitching на брошюровщик, який і виконає операцію. Груповий вузол процесу забезпечує той же результат, що і комбінований вузол процесу, але тільки на одному пристрої. Тобто для комбінованого вузла один пристрій має підтримувати два JDF-процесу.

CTP4 і JDF в питаннях і відповідях

Що таке CIP4?

Він об'єднує виробників, консультантів і споживачів друкованої інформації, поліграфічної індустрії і суміжних галузей. Робочі групи з членів CIP4 розробляють нові версії JDF, знайомляться з запитами користувачів і готують комплект засобів розробки для JDF.

Що таке JDF?

Універсальний формат файлу на базі мови XML, запропонований в якості виробничого стандарту для специфікацій наскрізних квитків завдань разом зі стандартом опису повідомлень і протоколом обміну повідомленнями. Новий стандарт повинен вийти за рамки поточних приватних рішень, таких як Print Production Format (PPF), запропонований CIP3, і Portable Job Ticket Format (PJTF), впроваджений Adobe Systems. Формат JDF забезпечує інтеграцію комерційних програмних пакетів і планувальників в техпроцес.

Які переваги JDF?

Перенесення інформації про друкованому замовленні від створення до завершення. Сюди входить докладний опис етапів дизайну, додрукарської підготовки, друку, післядрукарських процесів і доставки.

Інтеграція техпроцесу в АСУП, що дозволяє відстежувати проходження замовлень і роботу устаткування, полегшуючи облік і планування.

Забезпечення відповідності між баченням готової продукції замовником і технологічним процесом за рахунок незалежного від технологічного процесу опису продукту і залежного від процесу опису друкарського замовлення.

Робота з будь-якою системою управління технологічним процесом, незалежно від її моделі. Сюди входить послідовна, паралельна, перекриваються і інтерактивна обробка в будь-яких комбінаціях і довільних локаціях.

Які етапи виробничого процесу охоплює JDF?

У перспективі мета CIP4 - покрити весь виробничий цикл друкованих та гібридних робіт (поєднують друковану і різні електронні способи подачі інформації), від концепції до доставки. Для цього потрібно охопити специфікацією JDF всі сегменти виробництва або переконатися в тому, що їх можна пов'язати з уже готовими специфікаціями. Специфікація JDF включає три основні області.

Квиток завдань. Інформація про друкованому замовленні, що починається з вимог замовника і охоплює всі виробничі інструкції та параметри.

Організація технологічного процесу. Блокова модель, використовувана АСУТП для організації та автоматизації роботи, що включає розширену бібліотеку процесів, параметрів і метаданих на замовлення.

Контроль пристрої та автоматизація. Відкритий командний мову управління на базі XML для всіх етапів поліграфічного процесу, а також програмних пакетів і систем дизайн-центру.

У чому різниця між комп'ютеризованим виробництвом (computer integrated manufacturing / CIM) і JDF?

CIM оптимізує і автоматизує робочий процес - сюди можуть входити комп'ютеризований склад паперу, автоматизовані візки для перевезення рулонів, навантажувачі без обслуговуючого персоналу. Формат JDF переміщує дані про замовлення і повідомлення від однієї машини до іншої. JDF - наріжний камінь CIM, але не сама система.

про XML

У стандарту JDF дві складові: формат (розширювана мова розмітки eXtensible Markup Language, XML) і зміст (складається з визначених процесів, ресурсів і атрибутів). Детальну інформацію про XML ви знайдете в статті «Three cheers for XML» (листопад 2003 г.) на сайті americanprinter.com. Останні новини зі світу XML шукайте за адресою www.w3c.org або www.xml.org .

На поточному етапі індустрії життєво необхідна автоматизація

Ендрю Д. Папароцці

Колись автоматизація техпроцесу вважалася розкішшю. Можливість за допомогою електроніки відстежувати замовлення від розміщення клієнтом до доставки - з доступом до ключових даними для АСУП і АСУТП - сприймалася, швидше, як цікава ідея, але аж ніяк не необхідність. Зараз це обов'язково. І ось чому.

Ринковий простір з гіперконкуренції

Незважаючи на консолідацію, в сучасною поліграфічною індустрії конкуренція загострюється. Цифрові технології та Інтернет поступово виводять друкарню з рівня локального (регіонального) підприємства на національний (міжнародний) рівень. На місце міських друкарень приходять загальнонаціональні, закордонні друкарні і не-друкарні, що пропонують електронні альтернативи друкованому відбитку. Результат: ринок з гіперконкуренції, де немає місця неефективності, помилок, відходів і браку.

Темпи розвитку галузі далеко не всім обіцяють райдужні перспективи. Учасники галузевого дослідження, проведеного Національною асоціацією за лідерство в поліграфії (National Association for Printing Leadership, NAPL), вельми позитивно оцінюють свої перспективи в 2004 р Більше 2/3 опитаних очікують в цьому році зростання попиту мінімум на 5%, більше 1/3 - не менше 10%. Респонденти розраховують на сприятливі економічні фактори, але не дуже на це покладаються: 74,5% збираються розвиватися, захоплюючи ринкову частку своїх конкурентів; 22,8% мають намір зайняти нішу вибулих з ринковою боротьби компаній; 9,2% запланували злиття і придбання. Досліджувана група виявилася орієнтована на перерозподіл ринку. Для них актуальним є питання, який зараз має задавати собі кожна друкарня: як відвоювати частку на нових ринках, куди потраплять далеко не всі, захистивши в той же час поточні позиції на ринку, якщо конкуренція постійно зростає?

ускладнюється виробництво

Роботи ускладнюються. Замовники виходять на вузькоцільовий ринки і розміщують замовлення в максимально стислі терміни, а це означає скорочення тиражів і швидкий перехід з тиражу на тираж. Замовники усвідомлюють всю силу візуально привабливою, персоналізованої друкованої продукції - отже, посилюються вимоги до кольору, дизайну і нестандартних рішень. В результаті відкриваються широкі можливості для друкарень, які в змозі швидше друкувати складні роботи з мінімальним числом помилок. Ті ж, хто до цього не готовий, виявляються у важкій ситуації.

Ускладнюються послуги і техпроцес. Диверсифікація - ключове поняття сучасної поліграфії. Цифровий друк змінних даних і управління базами даних, на думку представників друкарень, опитаних асоціацією NAPL, забезпечують зростання прибутків, захищають підприємство від втрати клієнтів і не допускають товаризации поліграфічної продукції. Концепція проста: з постачальника товару необхідно перетворитися в постачальника інформаційних рішень. Для цього потрібно спочатку розуміти потреби клієнта і повністю їм відповідати, пропонуючи при цьому широкий спектр послуг для виконання поставлених перед клієнтом інформаційних завдань.

Але в дійсності диверсифікація значно ускладнює інтеграцію на виробництві. Хто, наприклад, може дозволити собі поступитися продуктивністю друкарського цеху заради проблем з обов'язковістю і доставкою? Саме тому важливість процесу автоматизації зростає в міру виходу за рамки продажу фарби на папері.

модернізація галузі

Ми представники сучасної виробничої галузі, а не ремісники. В рамках дослідження «Майбутнє поліграфії» асоціація NAPL попросила друкарні розповісти про плановані інвестиції. Деякі відповіді збігалися у всіх:

  1. Перехід на "цифру", оскільки цифровими стають інформаційні технології, до яких має безпосереднє відношення кожна друкарня.
  2. Інтеграція, оскільки марно пропонувати клієнтам нові послуги, не інтегрувавши їх повністю в цифрову інфраструктуру.
  3. Постійне вдосконалення; в іншому випадку є всі шанси залишитися за бортом.

Об'єднуюча ідея - автоматизація техпроцесу і сучасного виробництва: своєчасний доступ до основних технологічними даними, який дозволить агресивно нарощувати переваги і позбутися від слабкостей

Зміни на краще

Не можна не взяти до уваги, що після трьох років спаду поліграфічний бізнес знову йде в гору. За інформацією NAPL для дослідження «Критичне становище в економіці», в грудні 2003 р продажу друкарень-членів асоціації збільшилися на 3,5% - найзначніший приріст за три роки. Понад 42% друкарень повідомляють про поліпшення ситуації в січні, а 28% помітили зниження темпів. Понад 53% опитаних розраховують зміцнити позиції в першій половині 2004 року, і тільки 7,4% упевнені в зворотному.

За нашими розрахунками, обсяги реалізації друкованої продукції після постійного зниження протягом трьох років в цьому році виростуть на 4,1%. До літа стабілізується цінова політика і рівень прибутків. Але не варто покладатися на те, що це повністю вирішить всі проблеми. Самозаспокоєння для нашої індустрії таїть велику небезпеку, ніж Інтернет. Ми змінюємося разом зі способами передачі інформації, змінюється роль, яку поліграфія грає в даному процесі. Настає нова епоха. Для друкарень, які до цього не були готові, поточний підйом (неважливо, наскільки значний) не разюче відрізнятися від минулих років спаду.

Кого ж можна назвати готовим? Відповідь в умовах конкуренції, що загострилася і складної ситуації в поліграфічної індустрії знайти буде непросто. Але дещо вже ясно. Друкарні, яким вдасться мінімізувати час переходу з тиражу на тираж, оптимізувати виробничий процес, скоротити відсоток відходів, шлюбу і помилок, викликаних людським фактором, безумовно виявляться у виграші.

Про автора: Ендрю Д. Папароцці ( [email protected] ), Віце-президент і провідний економіст NAPL.

А якщо даний тип обладнання підтримує в повному обсязі значення?
Наприклад, «білий папір щільністю 70-90 г / м?
Що таке JDF?
Які переваги JDF?
Які етапи виробничого процесу охоплює JDF?
У чому різниця між комп'ютеризованим виробництвом (computer integrated manufacturing / CIM) і JDF?
Хто, наприклад, може дозволити собі поступитися продуктивністю друкарського цеху заради проблем з обов'язковістю і доставкою?
Кого ж можна назвати готовим?