Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

Україна. Середня вартість перевезення зерна ж.д.транспортом на експорт зросла майже на 15% за рік

Наше деловое партнерство www.banwar.org

За рік середня вартість перевезення 1 тонни зерна в Україні зросла майже на 15%. За інформацією ПАТ «УЗ», основного ж.д.перевозчіка в країні, станом на кінець червня 2016 року, середня вартість перевезення 1 тонни зерна в експортному напрямку в інвентарному зерновозі становить 210,28 грн. без урахування ПДВ в порівнянні з 182,88 грн. в минулому році. Вартість перевезення 1 тонн зерна у власному вагоні-зерновозі становить 187,5 грн. проти 163,05 грн. в минулому році. При цьому наголошується також збільшення середньої відстані перевезення зернових на експорт - 631 км проти 611 км в минулому році.

При цьому УЗ відзначає, що в структурі витрат, пов'язаних з транспортуванням зернових вантажів на ділянці поле-порт, частка транспортних витрат на перевезення ж.д.транспортом становить 24,72%, а з урахуванням додаткових послуг - все 5,14%. У порівнянні з вартістю перевезень в сусідніх країнах, рівень ж.д.таріфов в Україні нижче, ніж в Росії (на 45-48%) і Білорусі (на 5%).

Нагадаємо, з 30 квітня 2016 року Публічне акціонерне товариство "Укрзалізниця" (УЗ) підвищило тариф на перевезення вантажів ж.д.транспортом на 15%. У 2015 році зростання тарифів на перевезення зернових вантажів залізниці транспортом став найбільшим у порівнянні з іншими видами вантажів і склав 42,4%. Зростання тарифів для інших вантажів в 2015 році склав 37,7%. Дане зростання річних тарифів є рекордним з 2008 року, коли вартість залізничних перевезень, включаючи зернові, зросла на 50%. Відзначимо, що для зерна максимальне зростання тарифів відзначається вже другий рік поспіль: у 2014 році він склав 15,5% в порівнянні з 11-12% для інших вантажів.

Інші новини логістики і фрахтового ринку читайте в щотижневих виданнях "Підсумки тижня" від УкрАгроКонсалт.

УкрАгроКонсалт

Поділитися в соц. мережах: