Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

Посуд

  1. Vera Wang for Wedgwood
  2. Jasper Conran for Wedgwood
У 1748 році в самому серці Європи, в герцогстві Лотарингія, Франсуа Бох і троє його синів заснували маленьку гончарну майстерню. Вони були проваджені ідеєю привнести в середній клас шматочок дворянської їдальнею культури. Колишній зброяр і коваль Бох не міг навіть уявити, що його маленька затія перетвориться в найвідомішу в своїй галузі міжнародну компанію. Сьогодні посуд Villeroy & Boch - це втілення кращих європейських традицій, що з'єднує в собі винятковий французький дизайн і німецьку скрупульозність. Посудом Villeroy & Boch користувалися імператорські родини, вона незмінно присутня на столах Папи Римського і багатьох великих королівських сімей. Наразі ж мешканці Відня і Парижа, Лондона, Мінська і сотень інших міст світу можуть також насолодитися вишуканим посудом Villeroy & Boch.
Посуд Villeroy & Boch, представлена ​​в каталозі і салонах компанії, проводиться на найсучасніших в світі високотехнологічних заводах, що є ключовим фактором мощі компанії. Сили і засоби, щороку вкладаються в інноваційні розробки компанії, постійно приносять свої плоди, завойовуючи все нові і нові вершини. Так, в 2004 році компанія Villeroy & Boch отримує першу в світі нагороду за інновації в німецькій економіці, якій була удостоєна чашка NewWave за її видатний дизайн і технології виробництва.
Villeroy & Boch - це посуд, створює атмосферу тепла і затишку, що зберігає сімейні цінності і гармонію в будинку. Вона не просто частина обіднього столу, а повноцінна складова інтер'єру, яка може змінити стиль життя і звички.

Наше деловое партнерство www.banwar.org


Засновник компанії, Johann Christoph Riedel, з'явився на світло в 1678 році, в місті Нойшлосс в Богемії. У наступні 300 років кожне з 11 поколінь родини Riedel змогло привнести свої особисті вміння та ідеї в розвиток компанії і її першокласної продукції.
Починаючи з середини минулого століття, майстри і дизайнери фабрики Riedel в першу чергу прагнули створити келих, спираючись не на його майбутні зовнішні властивості, а на характеристики вина, яке належало пити з цього келиха. У каталозі 1961 року Klaus Riedel вперше представив своє бачення келихів, зроблених відповідно до особливостей різних сортів вин. Такий підхід виділив компанію Riedel серед всіх інших виробників, для яких мода на келихи визначалася лише їх естетикою, а не функціональністю. Колекція ручної роботи Sommeliers, запущена у виробництво в 1973 році, ввела революційну концепцію в винну торгівлю і назавжди змінила погляд на келих для вина.
Журнал Time одного разу написав: «Сімейство Riedel ніколи не ставило своє прізвище на жодній винній пляшці. Але за останні 50 років цей австрійський клан майстрів-склодувів зробив для знавців вина більше, ніж майже будь-яка династія виноробів ».

У 1834 році в Німеччині з'явилася невелика фабрика з виробництва посуду. Її заснував баварський склодув Міхаель Нахтман. За 175 років існування компанія Nachtmann стала одним з найбільших європейських виробників виробів з кришталю. В асортименті Nachtmann - келихи і декантери, вази і глечики, свічники, тарілки і страви, аксесуари.
Вікові традиції і сучасний дизайн - ось складові успіху і визнання продукції. Компанія приділяє багато уваги захисту навколишнього середовища: завод Nachtmann став першим в Європі використовувати екологічно безпечні методи виробництва і полірування виробів. За це компанія була нагороджена численними призами. Багато знаменитостей, серед яких Клаудія Шиффер, Білл Клінтон, Гельмут Коль, віддають перевагу німецькому кришталю Nachtmann. У 2004 компанія зміцнила свої позиції на ринку, ставши частиною сімейного бізнесу Riedel, знаменитого австрійського виробника келихів і Декантер.

«Місце відпочинку для палаючої сигари» - так називається попільничка, в 1886 році прославила експериментальну художню майстерню по кераміці, розташовану в невеликому німецькому містечку Зельб. Її засновник, Philip Rosenthal, ще тоді визначив і сформулював місію своєї справи, яка дотримується керівництвом компанії до цього дня: «уявлення найактуальніших нововведень в формі і дизайні». Philip був першим ремісником, який почав ставити іменний штамп на зворотну сторону кожного свого виробу.
Сьогодні ім'я Rosenthal символізує поєднання майстерності і художньої екстравагантності. І в домашньому, і в професійному секторі Rosenthal - синонім естетичної витонченості і унікальних дизайнерських знахідок.
Компанія працює в трьох напрямках, кожне з яких характеризується неперевершеною якістю і продуманим до самих дрібниць дизайном.
• Посуд Rosenthal Classic повертає до життя забуту культуру столових традицій Епохи Відродження, створюючи колекції, засновані на справжніх зразках посуду того часу.
• Свобода ідеї і форми панує в майстернях напрямки Studio Line. Відомі дизайнери, черпаючи натхнення з самих різних джерел навколишнього світу, інтерпретують в посуді з порцеляни Rosenthal місячні тіні, безсмертні опери Моцарта, морські камені, підняті з глибин північних вод Фінляндії, і багато інших явищ повсякденному житті.
• У 1993 році на виробничих лініях компанії Rosenthal було випущено виріб, перевернуло свідомість багатьох модників світу, які тепер змогли не тільки придбати наряд від знаменитого Versace, але і випити кави з чашки, створеної дизайнерами модного будинку. Співпраця двох компаній продовжується і сьогодні, об'єднуючи якість і технології Rosenthal з експресією і екстравагантністю Versace.
Найбільший німецький концерн Hutschenreuther, заснований ще в 1814 році в Баварії, сьогодні є брендом компанії Rosenthal. Hutschenreuther включає в себе кілька заводів, що випускають посуд і для будинку, і для готелів і ресторанів з індивідуальним дизайном.

Wedgwood Історія компанії Wedgwood почалася в Англії, в 1759 році, коли син потомственого гончара Josiah Wedgwood заснував свою власну справу. Молода людина вирішила зробити ставку на вдосконалення технологічних процесів і матеріалів. Своїм прикладом він вплинув на розвиток всього англійського глиняного виробництва, зробивши його зразковим в світі. Одного разу, посуд марки Wedgwood потрапляє на стіл королівської сім'ї і викликає її інтерес, тим самим назавжди закріплюючи за Wedgwood славу виробника «королівських товарів».
Професійним досягненням Josiah Wedgwood можна вважати відкриття «яшмового порцеляни», який сам Josiah характеризував як «білий фарфоровий бісквіт витонченої краси і делікатності». Найвідомішим виробом з цього матеріалу стала Портландська ваза, створена в 1789 році. Майстер робив її з оригіналу - римської вази першого століття до нашої ери. Згодом, виріб стало символом марки Wedgwood, а його зображення знаходиться на логотипі компанії.
Кілька років тому Wedgwood об'єдналася з Waterford Crystal - відомим ірландським виробником кришталю. Сьогодні об'єднана компанія вважається кращим зразком британської класики. Купити фарфор Wedgwood тепер можна і в Мінську в Салоні посуду і подарунків «Сквірел» .

Vera Wang for Wedgwood

Vera Wang, маючи за плечима посади редактора журналу Vogue і художнього директора компанії Polo Ralph Lauren, в цьому - знаменитий дизайнер одягу. Шикарні весільні сукні від Vera Wang - мрія всіх наречених. Посуд Vera Wang, одного з найвідоміших у світі кутюр'є весільної моди, - знахідка компанії Wedgwood. Дотримуючись всіх строгим і класичними правилами дизайну англійського фарфору, дизайнер вміло використовує невеликі і неяскраві деталі, які, тим не менш, виділяють її сервізи та аксесуари для столу з ряду всієї продукції компанії Wedgwood.

Jasper Conran for Wedgwood

Ще одне відоме ім'я, пов'язане крім одягу з порцеляною Wedgwood, - Jasper Conran. Він створив власну «маленьке чорне плаття» в світі столового посуду і продовжує дивувати шанувальників стриманим і лаконічним дизайном, який одночасно несе індивідуальність і характер свого творця.

Фабрика з більш ніж сторічною історією, Royal Albert, з гордістю носить титул постачальника англійського королівського двору. У тонкому порцеляні, головним мотивом декору якого є вікторіанська троянда, втілилися кращі риси англійського стилю. У той час як бренд Royal Albert був створений в 1904 році, порцелянова мануфактура Albert Works була заснована ще в 1896 році. Фабрика була названа в честь принца Альберта, чоловіка королеви Великобританії Вікторії. З 1897 року фабрика є офіційним постачальником порцеляни для британського королівського двору. З моменту заснування компанія спеціалізується на порцелянових сервізах для чаювань і десертів з класичним квітковим орнаментом. Поряд з класичними фабрика випускає і сучасні інтерпретації, наприклад, у співпраці зі знаменитою моделлю Мірандою Керр.

Royal Doulton - британська компанія, один з найбільших в світі виробників посуду. Історія фабрики почалася в 1815 році з виробництва строго утилітарних предметів з кераміки, наприклад, свічників для місцевих фабрик і заводів. Протягом вже 100 років компанія є світовим лідером з виробництва виробів неперевершеної якості з кістяного і англійської порцеляни, а вироби носять статус королівських - такий титул фабриці присвоїв король Едвард VII в 1905 році. Сьогодні фабрика співпрацює з провідними британськими дизайнерами і випускає лімітовані колекції посуду і аксесуарів. Вироби Royal Doulton - це поєднання чудової якості, британського стилю і унікального дизайну.

Компанія Waterford була заснована в 1783 році в Ірландії. На сьогоднішній день за нею міцно закріпилася репутація одного з лідируючих світових виробників кришталю преміум-класу. Фабрика виробляє келихи і фужери, аксесуари ручної роботи для сервірування і інтер'єру. Класичний дизайн і віртуозність виконання перетворюють вироби Waterford в безцінні і ексклюзивні подарунки, які будуть прикрашати будинок, з гордістю зберігатися і передаватися з покоління в покоління.

Lladró

В іспанській Валенсії, на території 100 квадратних кілометрів розташувався Місто Фарфору. У ньому є і вдома, і вулиці, і жителі. Все це простір призначений для художнього творення і творчості. Саме тут, в майстернях, оживає пластичний матеріал, перетворюючись в порцелянових героїв з характером і настроєм. Кожен з них розповідає свою власну історію: забавну, повчальну або сумну.
Місто Фарфору був заснований в 1969 році трьома братами Lladró, які на той час вже володіли невеликою сімейною майстерні і прагнули розширити свої можливості. Об'єднуючи інноваційні підходи роботи c сучасним обладнанням, майстри додавали до цього рецепту власну творчу енергію і нестандартне бачення багатьох речей.
Кожне десятиліття компанія випускає особливу порцелянову статуетку Lladró, яка стає символом минулого періоду історії і приносить все більшу славу своїм творцям. Наприклад, знаменитий «Клоун з собачками», створений в 1985 році і був визнаний найкращим твором свого часу, на думку Товариства Колекціонерів Іспанії. Або «Квіткарка», сотні елементів якої складають композицію, повну витонченості і свіжості.
Сьогодні порцелянові шедеври Lladró можна знайти в кращих музеях світу, а придбати - на всіх континентах планети, в тому числі і в Мінську.

NAO

Фабрика Nao - виробник фарфорових статуеток - була заснована в 1968 році. Статуетки є результатом поєднання майстерності ремісника і сучасних підходів до їх виготовлення. Вироби фабрики відрізняє набір тематик, згідно з якими майстри роблять ескізи: це теми сім'ї, любові, материнства, домашніх тварин і сезонних свят. Статуетки NAO виготовляються з великою кількістю дрібних деталей, що дозволяє їм виглядати реалістично і передавати емоції, які в них вклав автор.

У 1948 році молодий італієць Rino Greggio продав власний велосипед і, купивши на всі виручені гроші кілограмовий злиток срібла, відкрив міні-майстерню по виплавці різних предметів побуту з дорогоцінних металів. Цій затії судилося стати однією з найвідоміших і успішних компаній в світі з виробництва столового срібла.
Як і шістдесят років тому, основною перевагою компанії Greggio сьогодні є прагнення до технологічного і дизайнерському досконалості. Всі 10 заводів компанії, що знаходяться в різних куточках Італії, оснащені найпотужнішим і сучасним обладнанням, що дозволяє майстрам фабрик створювати унікальні за своєю якістю продукти найвищого класу. Відмінна риса компанії - неймовірне розмаїття вироблених предметів: затискачі для грошей і підноси, свічники та ножі для листів, столові прилади і рамки для фотографій, страви для торта і англійські дзвіночки.
Вивчаючи протягом усього життя культуру срібла, в 1994 році Rino Greggio заснував Академію Срібла, де суворі канони роботи з дорогоцінними металами, його історія та філософія вивчаються в масштабних проектах співробітниками компанії.

Sambonet - італійська фабрика, що випускає з 1896 року столові прибори і предмети сервіровки з нержавіючої сталі і срібла. Компанія виробляє широкий асортимент продукції як для домашнього використання, так і для ресторанної та готельної індустрії. Спеціальна технологія обробки дозволяє зробити продукцію фабрики надійної і довговічною.

Tognana - найбільша італійська група фірм-виробників професійного і домашнього столового фарфору. Перетворившись за два століття існування з маленькою гончарної майстерні в великий процвітаючий бізнес, сьогодні компанія представлена ​​в п'ятдесяти країнах світу і продовжує стрімко розвиватися.
На міжнародному ринку марка Tognana домоглася визнання не тільки в сфері сервіровки домашнього столу, але і в області виробництва професійного посуду. Багато ресторанів і готелі світу можуть похвалитися індивідуальним дизайном посуду і аксесуарів Tognana.

Andrea Fontebasso

Andrea Fontebasso - торгова марка посуду і аксесуарів для дому італійської компанії Tognana. Класичні італійські колекції, яскраві сервізи сміливих квітів і форм і оригінальна кухонне начиння порадують кожного поціновувача середземноморського стилю життя дизайном посуду і аксесуарів Tognana.

Goebel

Історія компанії сходить до 1871 році, коли сім'я Гебель заснувала компанію F. & W. Goebel. Розпочавшись з виробництва грифельних олівців, підприємство швидко переросло, як завжди мріяв Франц Гебель, в фабрику з виробництва порцеляни. Наступність німецьких художніх традицій, ретельна ручна розпис і особливий фарфор, інгредієнти якого тримаються в секреті, - кожна статуетка Goebel є самостійним твором мистецтва. Втім, ім'я Goebel міцно асоціюється з мистецтвом і з іншої причини: фабрика переносить на свої вироби картини Мікеланджело, Да Вінчі, Рембрандта, Моне, Ренуара, Ван Гога, Сезанна, Мухи, Клімта, Далі і інших видатних живописців. У 1977 році в США був заснований клуб колекціонерів Goebel. А в 1981 році в Грос-Умштадті була відкрита галерея Goebel Galerie, надихаюча сучасних художників на створення нових робіт в порцеляні.

З тих пір, як фарфор став чимось більшим, ніж суміш каоліну, польового шпату і кварцу, він отримав негласний титул «білого золота». Вироби Goebel виправдовують це горде звання в повній мірі, поєднуючи в собі неперевершену майстерність німецьких професіоналів і краще, що подарувало світові мистецтво живопису.


Ви можете ознайомитися з правилами догляду за посудом, скачавши даний файл