Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

біографія

Наше деловое партнерство www.banwar.org

Все почалося ще в 1900-му з одного пошивної майстерні в Лондоні (London). Однак незабаром невеликий традиційний бізнес перетворився в динамічну і розвивається групу, яка налічує понад 70 точок по всій Великобританії з ліцензіями по всьому світу. Після того як в 1900-му на Фенчерч-стріт почав працювати перший виробництво, марка 'Austin Reed' відкрила філії на Ріджент-стріт, Оксфорд-стріт, в Бірмінгемі (Birmingham) і Манчестері (Manchester).

Austin Reed фотографія

У 1920-х, в епоху дивного зростання в Лондоні, коли проходила реконструкція найбільшого і монументального Ріджент-стріт, компанія 'Austin Reed' не залишилася осторонь. На Ріджент-стріт заробив флагманський магазин бренду, що підкреслює перевагу і відмінні риси 'Austin Reed'. На додаток до цього, бренд показав своє прагнення до впровадження інновацій і готовність освоювати нові напрямки ринку і практикувати роздрібну торгівлю. У 1925-му, усвідомлюючи всі плюси мереж торгових точок, марка 'Austin Reed' зробила революційний крок, запропонувавши покупцеві 'готові' колекції одягу за оптимальну вартість.

Реклама:

У 1940-х, коли лютувала Друга світова війна, компанія 'Austin Reed' виготовляла уніформу для солдатів, як чоловіків, так і жінок. Найвідомішим клієнтом того часу став прем'єр-міністр Уїнстон Черчилль (Winston Churchill), для якого бренд 'Austin Reed' розробив відомий костюм 'сирена' - комбінезон, що одягається при повітряної тривоги до спуску в бомбосховищі. Будучи справжнім британським патріотом, компанія згуртувала всіх своїх співробітників і підтримувала зусилля військових усією силою і душею в такі непрості воєнні роки.

Коли настав час відсвяткувати золотий ювілей бренду, Остін Рід, голова правління компанії 'Austin Reed', залишив свій пост, проте продовжив активну участь в житті бренду. Була поставлена ​​мета збільшити виробництво, що призвело до повної модернізації бізнесу, в тому числі в галузі контролю рівня запасів, менеджменту та інвестування. Основна увага на модернізації бізнесу утримувалося в 1960-х і 1970-х. В кінцевому підсумку, в 1980-х бренд розширив асортимент товарів для жінок.

У 1990-х компанія 'Austin Reed' наважилася відкрити точки торгівлі в аеропортах. Перший магазин безмитної торгівлі для мандрівників, де продавалися сорочки і аксесуари, відкрився в четвертому терміналі аеропорту Хітроу (Heathrow). Сьогодні продукція бренду представлена ​​також в аеропортах Гатвік (Gatwick), Станстед (Stanstead) і Едінбург (Edinburgh).

Щодо недавні послаблення в дрес-коді і розширення граней індустрії відпочинку надихнули компанію 'Austin Reed' запустити лейбл 'REED' в 1989-му. Новий лейбл відрізняється високою продуктивністю предметів першої необхідності і повсякденного одягу з якісних тканин, в тому числі з немнущіхся бавовни, молескіну, льону, вовни і кашеміру.

Розширення бренду на міжнародному рівні почалося ще в 1929-му, коли британська компанія 'Cunard' віддала перевагу 'Austin Reed', дозволивши бренду відкрити магазин на трансатлантичному лайнері 'Аквітанія' ( 'Aquitania'). Цим самим марка зарекомендувала себе одним з головних рітейлерів чоловічого одягу у всій Великобританії. Слідом за лайнером 'Aquitania', бренд в 1936-му вирушив підкорювати корабель 'Queen Mary', а в 1946-му - корабель 'Queen Elizabeth'.

Сьогодні 'Austin Reed' працює за ліцензійними угодами в США, Японії (Japan), Південній Кореї (South Korea), Таїланді (Thailand), Сінгапурі (Singapore), Індонезії (Indonesia), Індії (India) і Малайзії (Malayasia). По всьому світу налічується понад 1400 спеціалізованих магазинів.

'Austin Reed' з усією пристрастю розповідає своїми модними творами про невимушеному стилі, ні на секунду не забуваючи про високу якість і увазі до опрацювання кожної деталі. Бренд продовжує стежити за новітніми тенденціями моди у всьому світі, залишаючись готовим до будь-якого самого несподіваного повороту.

Кращі тижні