Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

/ Статті / Timeseller

Наше деловое партнерство www.banwar.org

Три роки тому в Росії відкрився офіс TAG Heuer, який очолив Франсуа-Ксав'є Отье. Маловідомий тоді бренд з тих пір став одним з лідерів ринку. Ми зустрілися з Франсуа-Ксав'є, щоб поговорити з ним про годинному ринку, почути його прогнози на майбутнє і дізнатися, чи правда, що TAG Heuer приность удачу?

Франсуа-Ксав'є, я знаю, що пропрацювавши на годинному ринку 3 роки, зараз ви йдете в іншу компанію концерну LVMH. Чи не сумно залишати TAG Heuer?
О так, я отримую задоволення від роботи в TAG Heuer! Безумовно, це величезний досвід, і я б навіть сказав - незвичайну пригоду в моєму житті: відчуття азарту в досягненні поставленої мети і усвідомлення історичного значення бренду. Я добре запам'ятав слова Джека Хоер про те, що ділові і торгові відносини з Росією почалися ще в 1927, і він безмірно щасливий, що бренд знову злетів на таку висоту в інший Росії і в іншу епоху. За три роки нам вдалося вивести TAG Heuer на лідируючі позиції в Росії, такі ж, які він займає і на світовому ринку люксових годинникових брендів.

Які завдання були поставлені перед офісом TAG Heuer в Росії?
У наші завдання в першу чергу входять провайдерські послуги рітейлерам: ми повинні забезпечити комерційне планування виробництва, навчання персоналу, консультації по новим колекціям. Рітейлер займається найважливішою справою - представляє бренд кінцевого споживача, і ми повинні допомогти їм зробити це належним чином. Також найважливіше завдання офісу - медійне обслуговування і PR. У цій області ми також досягли високих показників.

Ви задоволені результатами роботи? Можете розповісти, яка ситуація в TAG Heuer на даний момент?
Позиції TAG Heuer в усьому світі були і зараз залишаються дуже сильними. У Росії минулий рік став для нас успішним, незважаючи на сильне напруження, в якому перебував всьому годинниковому ринок через фінансову кризу. Сьогодні TAG Heuer - це загальновизнаний бренд, який займає значну частку ринку. Так є в усьому світі, тепер так стало і в Росії. Тільки уявіть собі: в минулому році, в той час як рітейлери викреслювали зі списку багато марки, ми відкрили 15 нових точок продажів, а два флагманських бутика в Москві Єкатеринбурзі показують неймовірно гарні результати. Наша частка ринку зростає з кожним місяцем. До успіху годин TAG Heuer додався і більш ніж вдалий запуск колекції мобільних телефонів TAG Heuer Meridiist: дуже виборча дистрибуція, просування - і фантастичні результати буквально через кілька місяців після запуску! Я щасливий, що тепер рітейлери в Росії і країнах СНД так само вірять в марку, як в усьому світі. Важливим є те, що TAG Heuer - бренд з сильною емоційною складовою, і при цьому настільки комерційно успішний.

Важливим є те, що TAG Heuer - бренд з сильною емоційною складовою, і при цьому настільки комерційно успішний

Чи є якийсь секрет в роботі рітейлерів з TAG Heuer?
Немає і не може бути ніякого чарівного рецепту в бізнесі, який будується на пристрасті. Кожен продавець, кожен партнер, кожен магазин - нова ситуація. Але є головне правило TAG Heuer - бути єдиною командою з рітейлером. Якщо партнер підтримує TAG Heuer, то і бренд відповідає тим же, це запорука успіху. До слова, я хотів би висловити подяку всім своїм партнерам, які довіряли нам, підтримували розвиток бренду, всіх тих, хто інвестує в нові і вже існуючі бутики. Дякую вам за допомогу, адже ви допомогли нам, і тому ви повністю причетні до успіху нашого бренду в Росії і СНД.

Яка стратегії дистрибуції TAG Heuer в Росії?
Сьогодні у нас є приблизно 80 представників в Росії і 30 в інших російськомовних країнах. Ми не хочемо розширювати дилерську мережу, але ставимо завдання розвивати бізнес в цих точках. Наш пріоритет - зробити наших партнерів успішними і щасливими. Додатково до цього напрямку ми активно розвиваємо і багато уваги приділяємо нашим двом мономагазінам. Ці фірмові бутіки символізують також успіх TAG Heuer в Росії. За рівнем продажів вони знаходяться в списку провідних бутиків TAG Heuer по всьому світі, причому бутиків найвищого класу. До того ж, вони - «лабораторії ідей», в яких ми можемо більше дізнатися про самих себе і про наших клієнтів. Їх робота демонструє привабливість нашого бренду для росіян: багато клієнтів приходять чітко знаючи, яку модель вони хочуть вибрати, безумовно, є покупці, які - навпаки, звертаються за порадою до продавця.

Ви можете описати типових покупців TAG Heuer?
Покупці все різні, але в цілому можна виділити два типи. Перший - багаті люди, колекціонери, у яких є велика колекція годинників, і вони відмінно знають, що саме хочуть. Якщо їм потрібен високоточних хронограф, вони приїжджають в TAG Heuer. Як правило, вони купують найбільш дорогий годинник, такі як TAG Heuer Grand Carrera Chronograph або TAG Heuer Monaco. Друга група покупців-це молоді успішні менеджери, 25-35 років, що живуть в Москві і в великих містах, модні і дуже космополітичні. Вони знають, що TAG Heuer - провідний годинний бренд у всьому світі, і також як ми, вони поділяють любов до спорту, успіху, енергії. Найчастіше вони носять TAG Heuer Carrera.

Ви не говорите про жінок. Але наскільки я знаю, у TAG Heuer дуже хороші продажі моделей для жіночої аудиторії ...
Звичайно! Як міг я забути про прекрасних жінок! (посміхається) Саме в цьому Росія - виняток з правил, оскільки тут майже половина наших годин купується жінками. Дивно, по всьому світу TAG Heuer сприймається як дуже мужскоей бренд. Безумовно, годинник TAG Heuer улюблені російськими жінками. Досить звернути увагу на VIP-персони, і ви побачите, як багато зірок, акторів чи співаків, носять наші годинник. Вони вибирають TAG Heuer, тому що наші жіночі колекції модні, витончені, універсальні, красиві як російські жінки. TAG Heuer Formula1, розроблена Марією Шараповою, з 120 діамантами, є бестселером в усіх бутиках, і, треба сказати, ця модель скопійована багатьма більш дешевими модними марками. Нові TAG Heuer Monaco з діамантами - також історія успіху, витончена і унікальна, для жінок з дуже хорошим смаком.

Чому росіяни так люблять TAG Heuer?
Я вважаю, що російські покупці цінують в TAG Heuer наше якість і точність. Друга причина: TAG Heuer - міжнародний бренд зі 150-річною історією, а російські цінують культурну спадщину. І третя - росіяни дуже динамічні люди, багато подорожують, не здаються перед труднощами і проблемами, і в цьому TAG Heuer дуже схожий на російського людини. У TAG Heuer інноваційний, але в той же час завжди актуальний дизайн. Спорт і чарівність - це TAG Heuer.

Чи було щось особливе, що ви дізналися за ті три роки на посаді голови представництва TAG Heuer в Росії?
Гарне питання! Багато чого ... У двох словах і не розкажеш про те, чому присвятив три роки життя, детально вивчаючи ринок товарів розкоші. На цьому ринку важлива кожна деталь, як в хронографі, точність і деталі є ключовими поняттями. Ми розвивали бренд, використовуючи різні інструменти маркетингу і PR, і треба сказати, я з радістю б залишився трохи довше на цій посаді, але кар'єрні зміни відбулися швидше, ніж я планував.

Можете розповісти про плани бренду на 2010 рік?
Буде дуже багато цікавого. По-перше, 2010 рік - це рік святкування 150-річчя бренду, і ми приготували багато сюрпризів. Буде приголомшлива виставка, яка почнеться в Базелі, а потім буде подорожувати по всьому світу. В кінці квітня експозиція прибуде в Москву. На ній TAG Heuer розповість про свою історію, представляючи самі раритетні моделі годин з музею марки в Швейцарії. По-друге, в 2010 в рамках Baselworld, ми представимо новий калібр хронографа, створений на внутрішньому виробництві в Ла-Шо-де-Фон. По-третє, у нас є багато цікавих новинок в уже існуючих колекціях. Думаю, TAG Heuer порадує російських покупців дорогоцінними матеріалами, точними механізмами, розкішними годинами. Наші партнери ще раз побачать те, з чого ми зроблені!

Чого вам буде не вистачати на новому місці?
Пристрасті. Цифри і продажу - не головне на ринку люксових годинникових брендів. Тут все починається з почуття пристрасті до годинника, до механізмів, до дорогоцінним матеріалам, до нових проектів і авангардним відкриттів. Я багато чому навчився завдяки захопленим годинний темою журналістам і рітейлерам. Вони так багато знають про годинник, вони так пристрасно їх люблять ... Їх веде пристрасть і для них говорити про годинник, продавати - це в першу чергу мистецтво і задоволення, а потім вже робота.

Вам сумно залишати годинний ринок?
О так! Безперечно! Ви не уявляєте, яка гордість мене охопила, коли всі друзі і знайомі почали носити TAG Heuer. В цей бренд є якесь диво, яке приносить успіх і удачу. Звичайно, я буду цікавитися тим, що відбувається в TAG Heuer, з деякими партнерами встановилися дуже теплі стосунки, напевно, ми будемо спілкуватися. І, хто знає, може бути, я ще повернуся коли-небудь в часовий бізнес!

Опубліковано в журналі "Часовий Бізнес" № 1-2010

Портал професіоналів годинного бізнесу TimeSeller.ru
при передруці активне посилання обов'язкове

Теги: інтерв'ю TAG Heuer 1-2010 Франсуа-Ксав'є Отье

Ми зустрілися з Франсуа-Ксав'є, щоб поговорити з ним про годинному ринку, почути його прогнози на майбутнє і дізнатися, чи правда, що TAG Heuer приность удачу?
Чи не сумно залишати TAG Heuer?
Які завдання були поставлені перед офісом TAG Heuer в Росії?
Ви задоволені результатами роботи?
Можете розповісти, яка ситуація в TAG Heuer на даний момент?
Чи є якийсь секрет в роботі рітейлерів з TAG Heuer?
Яка стратегії дистрибуції TAG Heuer в Росії?
Ви можете описати типових покупців TAG Heuer?
Чому росіяни так люблять TAG Heuer?
Чи було щось особливе, що ви дізналися за ті три роки на посаді голови представництва TAG Heuer в Росії?