Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

Батареї на електромобілях_Літіево-іонні акумулятори

  1. Падіння цін Сьогоднішня популярність електромобілів багато в чому пов'язана з появою технології літієвих...
  2. дослідження
  3. Ванадієва-редокс батарея
  4. твердотільні батареї
  5. Запас ходу на 1600 км?

Падіння цін

Наше деловое партнерство www.banwar.org

Сьогоднішня популярність електромобілів багато в чому пов'язана з появою технології літієвих батарей. Літій-іонні акумулятори порівняно легкі, енергоємні і здатні багаторазово перезаряджатимуться. Вони щонайменше в три рази легше, ніж еквівалентні свинцево-кислотні батареї, приблизно в три рази потужніша їх і мають в три рази більший термін служби.

У липні 2012 року консалтингова компанія McKinsey & Company повідомила, що ціна літій-іонних батарей може значно знизитися до 2020 року, ніж змінить транспорт, енергетику і нафтовий сектор. На виготовлення літій-іонних акумуляторів в 2018 році витрачається менше 200 $ за кіловат-годину. У заяві McKinsey належало, що ця ціна впаде приблизно до 200 $ до 2020 року і 160 $ ​​до 2025 року. Насправді, ціни падають набагато швидше і, можливо, 8 річний прогноз виявиться невірним, так як ціна в 160 $, ймовірно, буде досягнута вже в цьому році. Ціни батарей на електромобілі впали на 80% між 2010 і 2016 роками. Гранично ясно, що в перебігу наступних років ціни будуть падати, а виробництво електромобілів набирати обертів з ще більшою швидкістю.

Проблеми навколишнього середовища

За словами Кейт Кребс з Національної коаліції США по утилізації (US National Recycling Coalition), літій-іонні батареї класифікуються федеральним урядом (США) як безпечні відходи і безпечні для утилізації як звичайне побутове сміття.

Метали літієво-іонних акумуляторів - кобальт, мідь, нікель і залізо - вважаються безпечними для сміттєспалювальних заводів. Літій в літій-іонних батареях знаходиться в іонній формі (звідси і назва), батареї не містять літій-метал, який дуже реакционноспособен, швидко окислюється на повітрі і легко загорається.

Як виготовляються літій-іонні батареї:

Літій-іонні акумулятори виготовляються з нетоксичного карбонату літію (часто також використовується в жароміцної посуді), нетоксичного оксиду кобальту (використовується в якості глазурі для кераміки), нетоксичного графіту (використовується в олівцях) і полімерної (пластикової) мембрани. Найбільш токсичними компонентами кінцевого продукту є електроліт і оксид літію-кобальту, і обидва вони все частіше замінюються більш безпечними сполуками.

Однак навіщо щось викидати на смітник, якщо це можна переробляти і заробляти при цьому. Tesla переробляє батареї своїх електромобілів спільно з декількома компаніями і отримує з цього чистий прибуток.

Ось витяг зі статті про програму утилізації акумуляторних батарей Tesla.

«У Тесла ми багато років опрацьовуємо нашу програму утилізації. Перед відправкою наших акумуляторних батарей для переробки, ми можемо повторно використовувати близько 10% (від ваги) акумуляторної батареї. Наприклад, корпус акумулятора і деякі електронні компоненти. У Північній Америці ми працюємо з братами Кінсбурскі (Kinsbursky Brothers), щоб переробити близько 60% акумуляторної батареї. У Європі ми недавно почали працювати з Umicore. Заводи Umicore можуть переробляти наші батареї в повністю придатні для повторного використання і істотно скорочувати вуглецевий слід виробництва літій-іонних батарей, це система із замкнутим циклом.

Технологія утилізації акумуляторів Umicore дозволяє заощадити не менше 70% на викидах CO2 при відновленні і очищенні цінних металів з акумуляторів. Фірма створює «продукти» і «побічні продукти», а не слід процесу механічного поділу ».

Посилання на всю статтю Tesla

Відзначимо, що утилізація батарей з транспортних засобів - одна з найуспішніших історій переробки в світі з коефіцієнтом рециркуляції більше 90%. Як видно з досвіду Тесли, утилізація літієвих батарей має не тільки екологічний сенс, але і економічний.

дослідження

Обсяг робіт по удосконаленню літієвих батарей прискорилося за останні десять років. Перспективними галузями досліджень є літій-ванадієво-фосфатні батареї (також звані батареями окислювально-відновного потоку ванадію), літій-сірчані батареї і літієво-повітряні батареї.

Батарея електромобіля Chevrolet Bolt

Ванадієва-редокс батарея

Даний вид батарей має величезні переваги в технології зберігання акумуляторних батарей і має величезний потенціал.

Застосування такої батареї в електромобілях дає більше прискорення і пристойну швидкість. Щільність енергії цієї батареї призведе до полегшення ваги електромобілів. Такі батареї заряджаються швидше, а також мають більш високу тривалість життя, ніж поточні літій-іонні батареї.

твердотільні батареї

Тверді літієві батареї мають більший потенціал. Ємність в літій-іонних батареях (ті, які мають рідкий електроліт) помітно збільшилася за останні 20 років (приблизно в три рази), але вона має свою межу. Твердотільні батареї (без рідкого електроліту) забезпечують більш високу енергетичну щільність в порівнянні з існуючими літій-іонними батареями (приблизно в два рази), не мають ризику виникнення пожежі і не набухають. Отже, твердотільні батареї можуть усунути більшу частину проблем, які мають сьогоднішні літій-іонні батареї.

Запас ходу на 1600 км?

Виробник Alcoa об'єднався з ізраїльською компанією Phinergy і оголосив про розробку батареї, яка забезпечить дальність ходу електромобіля на 1600 км. Вимоги до обслуговування алюмінієвої повітряної батареї - дозаправка води кожні триста або чотириста кілометрів. Енергія виділяється в результаті реакції алюмінію і води при змішуванні з киснем (з повітря) за участю каталізатора на основі срібла. Підприємство вже провело тестування батареї. Цей тип батареї не можна перезаряджати, тому її просувають в якості додаткової технології, а не основний.

Її можна використовувати в гібридах або електромобілях як доповнення до існуючого літій-іонного акумулятора. Коли батарея буде розряджатися, її просто замінять на наступні 1600 км дороги.

Про способи зарядки свого електромобіля можна прочитати за посиланням .

Запас ходу на 1600 км?