Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

➤ Методи мотивації персоналу

  1. ★ Мотивація персоналу
  2. 2 групи методів мотивації персоналу
  3. Методи матеріальної мотивації:
  4. Методи нематеріальної мотивації
  5. Що потрібно врахувати при виборі методів мотивації: 3 головних правила

У статті розповімо про методи і системах мотивації персоналу. Дізнайтеся, які методи застосовують в сучасних компаніях. Скачайте тест Михалюка-Шалит, який допоможе визначити мікроклімат в колективі. Експерти поділяться 3 головними правилами при виборі мотивації.

Мотивація персоналу

Які існує методи мотивації

Метод мотивації - дуже широке поняття. Підвищити зарплату, поставити стіл для пінг-понгу в зоні відпочинку або похвалити співробітника - зовні дуже різні дії. Але мета у цих методів загальна - захопити персонал роботою.

Методів мотивації існує безліч, і постійно з'являються нові. У літературі з управління персоналом можна зустріти переліки, що включають до 40 прийомів і способів мотивації.

Підібрати спосіб мотивації для кожного співробітника допоможе таблиця в «Системі Кадри». Дізнайтеся, як знайти підхід до певного працівникові.

Тип співробітника

характеристика співробітника

Інструментальний (ІН)

Для співробітника сама по собі трудова діяльність не є цінністю і розглядається лише як джерело заробітку та інших благ, одержуваних в якості винагороди. Але його цікавлять не будь-які гроші, а саме заробіток, тому він буде працювати з максимальною віддачею на будь-якій роботі, якщо його праця буде справедливо і високо (в його розумінні) оплачуватися. Тому співробітник з інструментальним типом мотивації скоріше позитивно поставиться, наприклад, до пропозиції попрацювати в гірших умовах: для нього це послужить підставою вимагати збільшення заробітку як доплати за несприятливі умови праці.

Клас мотивації - достіжітельних

Професійний (ПР)

Співробітник цінує в роботі її зміст, можливість проявити себе і довести (не тільки оточуючим, але і собі), що він може впоратися з важким завданням, яке не кожному під силу. Він вважає за краще самостійність в роботі і відрізняється розвиненим професійною гідністю. До керівника найчастіше ставиться з певною часткою іронії. Як правило, співробітник з професійним типом мотивації досить швидко стає кращим фахівцем в організації.

Клас мотивації - достіжітельних

Дивитися всю таблицю

Звичайно, все методи відразу ніхто не використовує. Для кожної категорії персоналу підбирають кілька методів і використовують їх протягом певного часу. Після частину методів змінюють. Вибір конкретного способу мотивації залежить від категорії персоналу.

приклад

Компанія оплачує співробітникам дитячий сад для дитини. Для співробітниці, про чиє дитину піклується керівництво, робота в цій компанії набуває нового, додаткового сенсу. Можливо, це - головна причина, через яку вона не захоче міняти місце роботи.

Як домогтися підвищення мотивації персоналу в колективі? Про новий HR-тренді розповідає Олена Вітчак, HR-експерт і директор академічних програм бізнес-школи «Сколково».

2 групи методів мотивації персоналу

Всі способи мотивації персоналу діляться на дві групи: матеріальні і нематеріальні.

Група методів матеріальної мотивації порівняно невелика, група методів нематеріальної мотивації являє собою великий відкритий список прийомів і технік.

Як підібрати для співробітника мотивацію, яка спрацює? Розповідає Анна Борисенко, директор з персоналу компанії «ЕнергоАудітКонтроль»

Методи матеріальної мотивації:

  1. Грошова винагорода.
  2. А також негрошові винагороди.
  3. Штрафи.

1. Грошова винагорода - це премії, відсоток з продажів, підвищення заробітної плати, соцпакет, надбавки за перевиконання KPI.

приклад

Бригада будівельників займається обробкою квартир в новому будинку. За дострокове завершення робіт - премія в розмірі 20% від загального розміру винагороди. Премія в даному випадку - метод матеріальної мотивації.

Зверніть увагу! Премію виплачують в грошовій формі, а не замінюють набором бенефитов, тобто пільг. У цьому її головна відмінність від негрошового винагороди.

2. Негрошове винагороду. Слово «грошове» не означає, що винагорода не має матеріального еквіваленту. Просто співробітник отримує його не грошима, а в формі пільг і компенсацій. Наприклад, безкоштовні обіди в офісі компанії.

Приклади негрошового винагороди

  • путівки в санаторій для співробітників і в оздоровчий табір - для їхніх дітей;
  • додаткове медичне страхування;
  • оплата корпоративного мобільного зв'язку;
  • компенсація витрат на транспорт;
  • знижки на продукцію компанію або товари, які вона продає.

Звичайно, це далеко не весь список варіантів негрошового винагороди. Ви, як HR, можете запропонувати керівництву свою форму заміни грошової винагороди співробітників.

★ Про методи

мотивації творчих працівників

розповіла Алла Духова, художній керівник міжнародного балету «Тодес».

3. Штрафи

Третій різновид методів матеріальної мотивації - система штрафів за погано виконану роботу, порушення дисципліни, невиконання плану і т.д. Це крайній захід, але в ситуації, коли вам доводиться мати справу з малокваліфіковану або просто безвідповідальним персоналом, вона - єдино можлива.

★ Які покарання існують в компаніях і

які з них співробітники вважають найефективнішими

, Дізнайтеся з результатів опитування, проведеного експертами журналу «Директор з персоналу».

Методи нематеріальної мотивації

Премії, компенсації і штрафи - це важливі, але не єдині методи мотивації персоналу. Експерти в сфері управління персоналом помітили, що стимулюючий ефект від премії триває недовго, до матеріальних бонусів співробітники швидко звикають і сприймають їх як обов'язкову частину заробітної плати.

Надмірна кількість штрафів знижує мотивацію і призводить до того, що співробітники залишають компанію. У такій ситуації на допомогу менеджеру з персоналу приходять методи нематеріальної мотивації. Список цих методів великий. Розповімо про найбільш популярних і ефективних.

1. Визнання заслуг і похвала керівника

Керівник може відзначити заслуги працівника як в особистій бесіді, так і публічно, наприклад, на святковому корпоративі або на загальних зборах. Інша форма публічного визнання - дошка пошани. Її можна розмістити в холі компанії або на корпоративному сайті.

Михайло Астахов, генеральний директор компанії «ТЕХНОЛОГІЇ БІЗНЕСУ» Михайло Астахов, генеральний директор компанії «ТЕХНОЛОГІЇ БІЗНЕСУ»

До мотивації менеджерів з продажу ми підійшли з гумором. Кращий спеціаліст отримував право місяць працювати на «троні з короною»: це велике шкіряне крісло, до якого додається набір з декількох опцій. Перша - можна спізнюватися без санкцій. Друга опція - право протягом години з початку робочого дня вибирати клієнтів. Третя опція - кава від керівника.

2. Кар'єрний ріст

Кожен співробітник повинен усвідомити: ставлення до роботи безпосередньо впливає на кар'єру. Кар'єрний ріст - це не тільки зростання доходу, це нові можливості для професійного розвитку та підвищення соціального статусу. Перспектива кар'єрного росту - потужний мотиватор.

Галина Кадирбекова, директор консалтингової компанії AZIMUT Галина Кадирбекова, директор консалтингової компанії AZIMUT

Неодноразово проводячи опитування менеджерів середньої і вищої ланки, ми переконалися, що кар'єрні можливості хвилюють абсолютно всіх фахівців у віці до 40 років і завжди входять в першу трійку значущих показників при зміні місця роботи.

3. Спортивні та культурні заходи

Святкові корпоративи, виїзди на природу, спортивні змагання і колективні походи в тренажерний зал - прекрасно згуртовують колектив і сприяють підвищенню мотивацію.

Марина Швоева, директор з персоналу компанії BBDO Марина Швоева, директор з персоналу компанії BBDO

Ми пропонуємо нашим співробітникам різні види спортивних активностей. Наприклад, у нас є йога в офісі. Два рази на тиждень в робочий час в офіс приходить тренер і проводить півторагодинні заняття для співробітників. Для цього використовуємо обладнаний спортивний зал. Компаніям, які тільки починають піклуватися про здоров'я співробітників, краще починати з зарядки. Це здорово згуртовує колектив, піднімає настрій у людей.

4. Навчання за рахунок фірми

Можливість отримати за рахунок фірми додаткову освіту або вдосконалити існуюче - відмінний мотиваційний фактор для молодих співробітників. Крім того, коли співробітник бачить, що керівництво зацікавлене в його розвитку, це підвищує його лояльність компанії.

Крім того, коли співробітник бачить, що керівництво зацікавлене в його розвитку, це підвищує його лояльність компанії

Антон Мартьянова, експерт в області менеджменту і бізнес-процесів

Зробіть розвиток грою і залучіть в неї персонал.

Чи не обіцяйте всім співробітникам кар'єрний ріст. Це апріорі обман. Замість цього розвивайте персонал горизонтально. Допомагайте отримувати нові і посилювати існуючі компетенції. Люди будуть залучені в цей процес надовго, тому що розуміють: поки вони працюють в компанії, вони розвиваються і ростуть в рамках однієї посади.

5. Гарна атмосфера в колективі

У теплій дружній обстановці співробітники більш мотивовані на якісну роботу.

З'ясувати, який клімат в колективі, чи немає проблем у взаєминах співробітників, можна за 10 хвилин за допомогою 8 питань спеціального тесту Михалюка-Шалит.

Тест Михалюка-Шалит і ключі

Тест Михалюка-Шалит і ключі

завантажити тест

★ Експерти журналу «Директор з персоналу» розкажуть про

6 типах співробітників, які руйнують атмосферу в колективі.

Кожен керівник спільно з HR-ами підбирає свою конфігурацію методів матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників. Що потрібно враховувати при виборі цих методів, розповімо далі.

Що потрібно врахувати при виборі методів мотивації: 3 головних правила

Якщо ви хочете вплинути на поведінку співробітника, зрозумійте, що рухає їм: прагнення до достатку, особистий розвиток, соціальний статус, спілкування з однодумцями або щось ще.

Правило №1. Чим більше система стимулювання відповідає мотивації співробітника, тим сильніше її дію і тим вище ефективність дії стимулів.

Правило №2. Перш ніж розробляти нову систему мотивації, вивчіть існуючу в компанії. Можливо, «винаходити велосипед» не доведеться, достатньо правильно використовувати існуючі методи.

Спочатку оціните методи і інструменти мотивації, які використовують в організації. Для цього зробіть аналіз системи оплати праці, преміювання та пільг, вивчіть нормативні документи по мотивації: положення про оплату праці і преміювання, Положення про нематеріальну стимулюванні і т. Д.

★ Як провести

аналіз існуючої системи мотивації

розкажуть експерти «Системи Кадри».

Правило №3. Вибір методів мотивації не повинен грунтуватися на особистих відчуттях керівника або HR-менеджера. Довіряйте тільки об'єктивними даними.

Щоб знайти ефективні методи управління персоналом, розробити для кожного співробітника індивідуальні схеми мотивації, розвитку або утримання, виявите їх пріоритети, особистісні особливості, потреби та стимули. Зробіть це за допомогою інтерв'ю, спостереження або тестування.

Приклади нестандартної мотивації наводять експерти «Системи Кадри» в матеріалі:

Як генерувати ідеї для нематеріальної мотивації співробітників

висновок

Методи мотивації персоналу діляться на дві основні групи: методи матеріальної та нематеріальної мотивації. До першої групи належать грошове а також негрошові винагороди і система штрафів. До другої групи відноситься публічне визнання заслуг, кар'єрний ріст, корпоративні заходи, навчання за рахунок компанії, створення сприятливих умов праці і безліч інших методів.

Як підібрати для співробітника мотивацію, яка спрацює?