Категории

Cуществуют следующие способы оплаты за занятия:

  • Абонемент на 8 посещений (срок действия 1 месяц) - 300 грн.;
  • Абонемент на 4 посещения (срок действия 1 месяц) - 200 грн.;
  • Абонемент на 12 посещений(срок действия 1 месяц) - 400 грн.;
  • Разовое посещение - 60 грн.
(ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ЗАНЯТИЙ ПО 1,5 ЧАСА)

«Розкрадання на нової трамвайної гілці склали від 100 мільйонів ...»

17.08.2016

На сесії міськради в Автоград Наіль Магдєєв і депутат-комуніст посперечалися про стан електротранспортного господарства Човнів

Сьогодні перед міськрадою Набережних Човнів комуніст Володимир Васєв намалював апокаліптичну картину з трамваями, що летять з моста, - до цього фіналу, за його прогнозом, призведе «економія» на матеріалах, яку дозволили собі будівельники нової гілки в 2014 році. Гендиректор компанії-підрядника Михайло Куліш через «БІЗНЕС Online» запросив Васева разом з пресою на показову перевірку шляхів, а депутати тим часом затвердили бюджет нової структури виконкому, на яку кабмін РТ надіслав 2,7 мільйона.

Сьогодні в Набережних Челнах пройшла позачергова сесія міськради: депутатів зібрали заради коригування муніципального бюджету Фото:   nabchelny Сьогодні в Набережних Челнах пройшла позачергова сесія міськради: депутатів зібрали заради коригування муніципального бюджету Фото: nabchelny.ru

РЕСПУБЛІКА надіслали 2,7 МІЛЬЙОНА НА НОВІ КАДРИ ДЛЯ ВИКОНКОМУ

Сьогодні в Набережних Челнах пройшла позачергова сесія міськради: депутатів зібрали заради коригування муніципального бюджету. У місто прийшли республіканські 2,7 млн. Рублів з резервного фонду Кабміну РТ на створення та утримання нового відділу в виконкомі, який буде відповідати за розвиток території випереджаючого економічного розвитку (ТОСЕР). Рішення про створення відділу було прийнято на минулій сесії міськради - разом з відділом у структурі муніципалітету з'явиться і новий заступник керівника виконкому з відповідними обов'язками. Крім того, необхідно було врахувати в бюджеті додаткові доходи в сумі 70,8 млн. Рублів. Явка на позачергову сесію виявилася досить низькою: прийшов 31 депутат з 45, але мера Наиля Магдеева це не збентежило. «Період відпусток, відряджень ...» - лише зауважив він.

Відносно допдоходов начальник управління фінансів Альфінур Галіакберово пояснила, що на 70,8 млн. Рублів перевищено план зі збору ПДФО. 46,1 млн. Рублів влада має намір направити на продовження реконструкції парку Перемоги. Кошторис для парку становить 182,1 млн. Рублів, з яких 100 млн. Дало місту уряд РТ - вони освоєні ще в минулому році. Решта від ПДФО 24,7 млн. Рублів Галіакберово запропонувала направити на утримання і ремонт існуючих трамвайних колій, загальна протяжність яких становить 116 кілометрів. «Необхідно оголосити конкурс на обслуговування шляхів і контактно-кабельних ліній, - повідомила чиновниця. - Через відсутність фінансування ремонт протягом останніх років не здійснювався в повному обсязі ».

Що ж стосується нової структури виконкому, то конкурс на заміщення посади вже оголошений, переможець повинен бути визначений 8 вересня. Коли заступник керівника виконкому буде призначений, йому належить набрати команду - начальника нового відділу з питань розвитку ТОСЕРа, а також трьох фахівців. З чуток, людини на цю посаду збиралися шукати на стороні, проте є й інші версії. Зокрема, на посаду готують нинішнього начальника управління економічного розвитку та підприємництва Радміра Бєляєва. Він спочатку займався підготовкою документації для додання Челни статусу ТОСЕР, а також займався питаннями залучення інвесторів.

На пост начальника нового відділу з питань розвитку ТОСЕР готують нинішнього начальника управління економічного розвитку та підприємництва Радміра Бєляєва Фото:   nabchelny На пост начальника нового відділу з питань розвитку ТОСЕР готують нинішнього начальника управління економічного розвитку та підприємництва Радміра Бєляєва Фото: nabchelny.ru

БЄЛЯЄВ, Шигин АБО ЛЮДИНА З БОКУ

«БІЗНЕС Online» поцікавився у підприємців, для яких важлива тема ТОСЕР, кого їм хотілося б бачити на посаді заступника керівника виконкому з питань розвитку ТОСЕРа. Виявилося, що бізнес досить відсторонено ставиться до питання цього важливого призначення - готові працювати з тим, кого запропонують.

«Навіть не замислювався на цю тему, - зізнався Олександр Іванов, директор ПО« Початок ». - Перспективні люди, звичайно, є. Якщо у виконкомі дивитися, то це міг би бути Радмір Бєляєв, він активний молодий чоловік. Наталія Кропотова - це, звичайно, досвідчений боєць, але мені здається, вона і так на відповідальному місці, займається інвестиціями для всього міста. Складно прогнозувати ».

Іван Шигин - гендиректор меблевої фабрики «Ідея комфорту» - конкретних імен називати не став, обмежившись необхідними якостями майбутнього замріка. «Хотілося б, щоб це була людина, яка сама працює в бізнесі, знає всі тонкощі ведення справ. Адже це не документообіг, тут потрібно розуміти всі механізми. Йому доведеться вміло розкривати перед інвесторами потенціал нашого міста, тут потрібна дипломатичність і комунікабельність. Потрібно, щоб він добре знав іноземні мови, тому що спілкуватися йому належить з іноземними інвесторами - китайськими, німецькими та іншими. Звичайно, він повинен відповідати кадровим стандартам виконкому. Думаю, таких людей не так багато в нашому місті ».

Кандидатуру Бєляєва назвав і ще один потенційний резидент ТОСЕР - компанія «Ар Сі Ер», дочірнє підприємство ТОВ «РОСТАР». У ТОСЕР підприємство хоче зайти з виробництвом резинокордная оболонки. Гендиректор «Ар Сі Ер» Костянтин Павлов заявив кореспонденту «БІЗНЕС Online», що Бєляєв вписався б в посаду, але вона навряд чи йому дістанеться. «На жаль, Радмір Ильдарович вже займає посаду, причому, я вважаю, що він знаходиться саме на своєму місці, а клонувати його не можна. Цілком можливо, що є й інші гідні люди, але мені найбільш імпонує саме він », - сказав Павлов.

Павлов також не виключає, що нову структуру очолить людина з бізнес-середовища. «Хоча і це малоймовірно, - міркує підприємець. - Я сам є представником бізнесу, і я не можу собі уявити, що можна цю справу залишити і перейти на роботу до виконкому. Якщо знайдуться такі бажаючі, то чому б і ні. Якщо говорити про конкретні кандидатури з бізнесу, хто міг би роботу по ТОСЕРу вести, я б назвав Шигина Івана Олександровича ».

Трамвайні колії стали темою для виступу в розділі «Різне» депутата від КПРФ Володимира Васева Трамвайні колії стали темою для виступу в розділі «Різне» депутата від КПРФ Володимира Васева

«ПРОШУ РОЗІБРАТИСЯ З розкрадання. У МЕНЕ ЦІЛИЙ СПИСОК ... »

Якщо фінансування нового відділу та реконструкції парку Перемоги не викликало у депутатів питань, то трамвайні колії стали темою для виступу в розділі «Різне» депутата від КПРФ Володимира Васева.

- Чому проект рішення з даного питання надійшов до депутатів менше ніж за добу до засідання? - задав він риторичне питання ще під час основного порядку. - Чому розподіл допдоходов відбувається без обговорення на комісіях? Чому доповідачем виступає фінуправління, а не захищають витрати профільні управління? Конкурс на ремонт і утримання трамвайних колій ще не проведено, а ми суму вже закладаємо? До бюджету ми закладали вже певні суми, а тепер вони чомусь збільшуються. А збільшуються вони тому, що при будівництві нової гілки на чому було зекономлено. Прошу вас, Наіль Гамбаровіч, розібратися з розкраданнями, які там були. У мене цілий перелік, я зачитаю. 100 - 200 мільйонів розкрадань, підтверджених документально ...

- Ви ж, Володимир Миколайович, будете виступати в розділі «Різне», ось там і зачитав, - проявив гнучкість процедурно-парламентської дипломатії Магдєєв.

Проте у відповідь на питання Васева пояснили, що мова йде про ремонт шляхів, побудованих в 1970 - 1980 роки, а не про нову гілці, зданої в 2014 році підрядником «Транссервіс-ЛТД». Голова комісії з питань бюджету Венера Туктарова додала до цього, що витрати, які закладаються, не тільки не перевищують федеральні нормативи, але і не дотягують до них.

«Нові лінії після будівництва в 2014 році були прийняті на баланс міста, - пояснив і Магдєєв. - А 103 кілометри до недавнього часу на балансі міста не стояли. Ми провели роботу з їх встановлення на баланс, взяли їх в муніципальну казну. І як відповідальний орган ми своє майно повинні містити. А до цього ніякої мови про фінансові засоби на утримання шляхів не йшло. У нас зараз на балансі 115,8 кілометра шляхів. Можете уявити, які фінансові ресурси потрібні, щоб забезпечити безперебійну роботу електротранспорту в місті? 115 кілометрів містити тільки за 24 мільйони ... Ну все ж розумні люди ... Це мізер, що ми розглядаємо. 24 мільйонами, про які сьогодні йдеться, ми не обійдемося. В кінці року ще додатково будемо дивитися. Це ж на потреби міста! Електротранспортом користується більшість людей - і старі, і діти. Ми не можемо допустити, щоб шляхи були в непотрібному стані. Потрібно забезпечити в першу чергу безпеку. Як на це гроші не давати? Гнилі шпали, контактні лінії в поганому стані. Який депутат, якщо він відповідальний, може повз цього спокійно пройти? »

У відповідь на питання Васева пояснили, що мова йде про ремонт шляхів, побудованих в 1970 - 1980 роки, а не про нову гілці, зданої в 2014 році Фото:   president У відповідь на питання Васева пояснили, що мова йде про ремонт шляхів, побудованих в 1970 - 1980 роки, а не про нову гілці, зданої в 2014 році Фото: president.tatarstan.ru

Пояснимо, підприємство «Електротранспорт», яке нині є МУПом, раніше входило в структуру КАМАЗа, і, відповідно, всі трамвайне господарство висіло на автогіганта. Більш того, коли-то і весь житловий фонд міста був на балансі КАМАЗа, але якщо від цих тягот завод позбувся давно, то від такого непрофільного активу, як трамваї, отбрикаться заводу не вдавалося аж до рішення про будівництво нової гілки. КАМАЗ трамваями не займався, і, коли в кінці 2013 року в той час мер Василь Шайхразіев домовлявся з Європейським банком реконструкції та розвитку про кредитування будівництва шляхів, одночасно відбулася і передача «Електротранспорту» з його господарством місту.

Питання безпеки - один з перших, - сказав своє слово і депутат Євген Архипов. - Стан, наприклад, гілки, яка веде на ливарний завод, залишає бажати кращого. За минулий рік там було зафіксовано кілька сходів. Обов'язково потрібно проводити поточний ремонт. Інакше в наступному році ми будемо змушені вкладати ще більші кошти, щоб виробляти вже капітальний ремонт ».

Депутат Сергій Куліш - син будівельника нової гілки - теж попросив колег підтримати витрати на трамвайні колії. «Сход - це найстрашніше, що може трапитися, - висловився він. - Потім ніяких грошей вже не потрібно буде. Дуже орієнтовно, щоб колійне господарство функціонувало, потрібно близько 4 мільйонів в місяць. Колеги, прошу підтримати. Це дуже важливе питання, пов'язане з безпекою ».

Депутат Сергій Куліш - син будівельника нової гілки - теж попросив колег підтримати витрати на трамвайні колії Депутат Сергій Куліш - син будівельника нової гілки - теж попросив колег підтримати витрати на трамвайні колії

Щодо конкурсу на утримання шляхів, який дійсно ще не проводився, Магдєєв пояснив, що в аукціоні і повинна фігурувати затверджена сума. «Такий порядок, а не спочатку аукціон, а потім сесія стверджує. І тільки в кращому випадку у вересні ми зможемо приступити до реалізації завдань, які намітили. Такий процес витрачання бюджетних коштів », - відрізав мер. У підсумку розподіл допдоходов було прийнято депутатами при двох голосах проти.

«МИ затикати ЧУЖІ гріхи допдоходов БЮДЖЕТУ»

Після основного порядку Васєв повернувся до теми трамвайних колій, але тільки нових, з помпою зданих два роки тому.

«Багато говорили про необхідність ремонту, - почав депутат-комуніст здалеку. - А ось з приводу того, як було побудовано, де було зекономлено і які загрози це будівництво таїть, я зараз можу розповісти. По-перше, роботи були розпочаті без проведення конкурсу - це всі знають, це багато раз обговорювалося в пресі. По-друге, я сам це бачив і можу показати будь-якому з вас, що при будівництві використовувалися рейки, що не мають державної маркування - опуклих знаків на «шийці», що означають рік випуску, завод-виготовлювач і тип рейки. Ці клейма наносяться при прокаті рейок, що випускаються за ГОСТом. Їх відсутність означає, що рейки виготовлені по ТУ, можуть мати відступу за якістю металу, технології виготовлення, способу загартовування. Це знижує їх надійність і безпеку експлуатації. Ціни таких рейок значно нижче, ніж ціни на рейки, виготовлені за ГОСТом. На кілометр шляхів, а їх 12 було побудовано, йде 130 тонн рейок. Ціна гостовскіх рейок на той момент складала 30 - 40 тисяч рублів за тонну, а ціна тих, що були застосовані, становила 15 - 18 тисяч. Рейки укладалися змішано - ГОСТівські і негостовскіе, я спостерігав це сам ».

Висловив Васєв претензії і до якості шпал. За його словами, їх велика кількість виготовлено з деревини листяних порід - берези та осики. Вони дешевші, ніж хвойні породи, менше і термін їх служби. Економія на одній шпалі, за словами Васева, склала до 150 рублів. Крім того, сказав депутат, шпали лише пофарбовані креозотом, а не просочені ім. «До будь-якої шпалі підійдіть, царапніте цвяхом і побачите, що глибина просочення не 5 - 10 міліметрів, як годиться, а менше 1 міліметра, - продовжив Васєв. - Відповідно, згниють ці шпали протягом 3 - 5 років. І ми щороку будемо закладати на ремонт цих трамвайних шляхів. А коли трамвай зійде з рейок ні біля ливарного заводу, а злетить з моста - ось це буде дуже цікаво ».

Вказав Васєв і на різнорідність баласту, який використовувався під час прокладання шляхів. Щебінь з граніту, за його словами, покладений разом зі щебенем з вапняку - більш м'якого і дешевого матеріалу. Різниця за ціною приблизно в два рази, повідомив депутат колегам. Для забезпечення стійкості шляху, на думку Васева, потрібна заміна баласту, що тягне за собою додаткові витрати. Ще одним порушенням депутат назвав те, що до робіт по електрогосподарство залучалися співробітники МУП «Електротранспорт». Хоча за кошторисом вони закладені на певне підприємство, яке Васєв назвав афілійованим. Гроші, за його словами, просто виводилися. «Природно, за кошторисами і рейки, і шпали і баласт закладені нормальні, - резюмував доповідач. - Орієнтовна сума розкрадань становить від 100 мільйонів рублів. І це тільки те, що лежить на поверхні ». Васєв запропонував провести експертизи, стягнути «зекономлені» кошти з будівельників шляхів і направити ці гроші на приведення ліній в нормативний стан. «Замість цього, - сказав депутат, - ми намагаємося заткнути чиїсь гріхи допдоходов бюджету».

Подякувавши Васева за повідомлення, Магдєєв попередив, що полеміки розділ «Різне» не має на увазі.

Питання невідповідності матеріалів, використаних при прокладанні шляхів, піднімався і в 2014 році, до здачі їх в експлуатацію Питання невідповідності матеріалів, використаних при прокладанні шляхів, піднімався і в 2014 році, до здачі їх в експлуатацію

«Прокурор міста тут присутній, - зауважив мер. - Я думаю, він зверне увагу на виступ Володимира Миколайовича Васева. Рекомендую депутату міської ради передати наявні матеріали до правоохоронних органів. Ви, як депутат, як громадянин маєте на це повне право. Нагадаю, що будівництво шляхів було в 2014 році. Було достатньо часу у депутата міської ради, бачачи відповідні порушення, передати матеріали в компетентні органи. Якщо факти мають місце бути, органи ними зацікавляться ».

«ЗАПРОШУЄМО Васева РАЗОМ З ПРЕСОЮ: ДАВАЙТЕ ЗРОБИМО ВИМІРИ ХОЧ СЬОГОДНІ»

Насправді Васєв піднімав питання невідповідності матеріалів, використаних при прокладанні шляхів, і в 2014 році, до здачі їх в експлуатацію. Причому до питань походження рейок і шпал він додавав тоді претензію до фракції щебеню, яка не повинна перевищувати 40 мм, а на ділі досягає 70 міліметрів. Під час огляду робіт магдеева - в ту пору ще керівником виконкому - кореспондент «БІЗНЕС Online» цікавився думкою представників контролюючих органів з приводу претензій депутата. Контролери з ДИАС відповідали, що всі матеріали ними перевірялися і затверджувалися. Представник експлуатуючої організації «Електротранспорт» заявляв, що фракція щебеню може доходити до 70 мм в нижньому шарі, де і були виявлені занадто великі камені. В СНиП, дійсно, сказано, що на нижньому шарі щебеневого баласту слід застосовувати фракцію 40 - 70 мм, на верхньому підбивочної шарі - 10 - 40 міліметрів. Представник ЦКУ «Главтатдортранс» спокійно поставився до питання про просочуванні шпал, заявивши, що способи просочення бувають різні.

Сам же Михайло Куліш, гендиректор ТОВ «Транссервіс-ЛТД», яке і вело роботи, сьогодні прокоментував виступ Васева втомлено і без найменших ознак тривоги, припустивши, що активність депутата викликана початком передвиборної кампанії.

«Васєв говорів про це в 2014 году. Его Послухай, Збирай Ціла комісія, людина 8, - рассказал Куліш кореспонденту «БІЗНЕС Online». - Хто только НЕ перевіряв, и прокуратура в тому чіслі. Дивувалися просоченням. Зараз все шпали йдут по ТУ, гостовскіх Вже НЕ роблять. Просоченням винна буті від 2 до 5 міліметрів в залежності від породи дерева, у нас булу до 8 міліметрів, я даже сам здівувався такій глібіні. Шпали заводські. Звичайно, вони не ті, що були при Радянському Союзі, ні один завод зараз не користується колишніми технологічними процесами, включаючи заводи РЖД. Раніше дерево пиляли, залишали на 9 місяців для природної сушки в тіні, потім занурювали в креозот під тиском. Тепер їх сушать в печі і відразу просочують креозотом. Три роки тому СНиП був спрощений - тепер допускається до 12 тріщин, просочення можлива інша, хоча ми як і раніше користуємося креозотові. Зараз, крім рейок, практично все йде по техусловиям, а рейки у нас ГОСТівські, їх теж перевіряли ».

За словами Куліша, він міг би відсудити у депутата мільйони за наклеп, але не хоче загрузнути в судових позовах. «Некомпетентний людина ляпне, знаючи, що ні за що не відповідає, але ж все це можна перевірити хоч сьогодні - ГОСТ або не гості. Якщо він впевнений, що правий, що ж він з трибуни про це говорить, а не в прокуратурі? Нехай пише заяву. Ми, до речі, запрошуємо Васева: давайте разом з пресою підемо, зробимо виміри, візьмемо БНіП, і якщо він не правий, нехай на камеру скаже: «Вибачте, не подумав».

Чому проект рішення з даного питання надійшов до депутатів менше ніж за добу до засідання?
Чому розподіл допдоходов відбувається без обговорення на комісіях?
Чому доповідачем виступає фінуправління, а не захищають витрати профільні управління?
Конкурс на ремонт і утримання трамвайних колій ще не проведено, а ми суму вже закладаємо?
Можете уявити, які фінансові ресурси потрібні, щоб забезпечити безперебійну роботу електротранспорту в місті?
Як на це гроші не давати?
Який депутат, якщо він відповідальний, може повз цього спокійно пройти?
Якщо він впевнений, що правий, що ж він з трибуни про це говорить, а не в прокуратурі?